"Var snälla mot varandra" -tråden - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Var snälla mot varandra" -tråden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Bergman
    Bedrövligt och bedrövligt ... jag har ju ett jobb att sköta på dagtid och en tjej och ett hus att ta hand om på kvällstid.

Jag kan inte acceptera personangrepp på denna sida och har jag då ont om tid så rensar jag hellre för mycket än för lite. Så enkelt är det. Jag vill bespara alla andra "läsare" tjafs då det drar ner stämningen i forumet.

Alltså, jag har en väldigt öppen syn på inlägg mem personangrepp kommer jag aldrig tillåta öppet i forumet. Sakliga diskussioner utan personangrepp låter jag nästan gå hur långt som helst.
    Tråkigt att läsa det där om att hellre rensa för mycket än för litet. Kontraproduktivt för forumet liksom. Åas så behöver ju forumet inte direkt fler inlägg, så du har en poäng där...

Men jag vill ändå framhålla att det finns flera olika typer av tjafs, och att den nu närmast raderade varianten hade ett läsarintresse på underhållningsplanet. Mängder av av trådar med fullständigt intetsägande joller som antagligen inte ens berett den skrivande nöje har fått passera tidigare. Det borde finnas utrymme för att bevara de lite roligare blajtrådarna...

Kommentera

Bergamn det var ju ingen fara, om någon lackar ur så vad göra. Bara för nån tycker annorlunda och säger det är det inte personangrepp. Om någon anonymt eller med ett nick skriver jag är dum i huvudet så tar jag inte det som ett angrepp, liksom varför bry sig. Dessutom rensade du många bra åsikter. Och jag har iaf mitt GULDBERG, fråga och ORAKLET svarar.

mvh

Riddaren på Guldberget.

Kommentera

Om ni verkligen vill ha tillbaka inläggen så kan jag ordna det. Men inte nu ... måste jobba.

Ha en bra dag boys and girls.
        C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
        Svar på vanliga frågor hittar ni Här
        Fiskesnacks regler hittar ni Här
        Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Fria åsikter i all ära, men, ibland kommer det inlägg som får säkringen att brinna och då skriver man saker som inte är så intelligenta. Får man sen ett lika förbannat svar så är cirkusen igång. Det går lätt för långt och konsekvenserna kan faktiskt bli rätt stora, med massor av folk som mår dåligt. Fiskesverige är inte så stort och man är inte så anonym på ett forum.
          !!!!!

Kommentera

Om nu personer är så "svaga" (inge illa menat) så att dom inte kan ta kritik så dom lämnar sidan så kan det minsann vara. Detta är en internet sida det finns pucko på alla forum. Man ska kunna ge kritik och man ska kunna ta kritik utan påhopp osv. Men att folk lämnar forumet bara för detta tycker jag bara är barnsligt.

Kommentera

Om man kunde skriva på samma sätt som man skulle pratat med personen ansikte mot ansikte så hade det nog blivit betydligt trevligare. Så mitt tips blir att ni tänker er att den meningsskiljaktige sitter mitt emot er när ni skriver....hjälper ju inte mot dom fega som bara vill provocera, men till oss seriösa som kanske skriver först och tänker sedan kan det nog vara vettigt.....

Bergman.....jag tycker du gjorde rätt, även om frågan inte är helt enkel.

Kommentera

Vad jag än gör för förändring här på Fiskesnack.com så retar det alltid någon. Tyvärr kan man inte vara alla till lags hela tiden och det gör att det blir lite motigt till och från. Ursprungsposten är fortfarande aktuell men jag låser tråden för att den ska hålla sig till ämnet.
                C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                Fiskesnacks regler hittar ni Här
                Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                64 svar
                26 632 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Villespinn91  
                Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                12 svar
                1 457 visningar
                0 gillar