Mest/minst irriterande avatar... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mest/minst irriterande avatar...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Hejan
    Hmm, det här skriver jag "tongue-in-cheek" så bli inte förbannade nu. (Förresten så menar jag nog lite allvar också om jag tänker efter)

Ibland när jag läser inlägg här på forumet kan jag inte komma förbi det faktum att jag påverkas av utseendet på författarens avatar. Speciellt tydligt känner jag av detta när det är någon som har skrivit något jag inte håller med om/ något korkat. Tänkte därför att det kunde vara kul att höra om det är någon som upplever liknande fenomen vid brukande av fiskesnack.com.

Exempel på emotionsframkallande (hos mig) avatars är:

Hundersmarck - här är innehållet i inläggen definitivt en faktor - börjat misstänka att killen faktiskt ser ut så där.

Xaphod - Vilken tomte (killen skall ha en eloge för att han har ett öppet sinne)

SpYke - I definitely would.. (nej, jag är inte gay, jag snackar om ifall hans avatar vore en separat varelse, skild från honom)

Henrik_L - ...

Sten Hard - Den bilden till Det nicket -

Sturgeon - Den nakna sanningen

Carpoholic - Effing great nick!

Vilka är era "favoriter"?

Klockrent inlägg
    sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Hejan
      Ibland när jag läser inlägg här på forumet kan jag inte komma förbi det faktum att jag påverkas av utseendet på författarens avatar. Speciellt tydligt känner jag av detta när det är någon som har skrivit något jag inte håller med om/ något korkat. Tänkte därför att det kunde vara kul att höra om det är någon som upplever liknande fenomen vid brukande av fiskesnack.com.
      Haha, intressant inlägg och visst, jag kan hålla med dig. T.ex. är din sympatisk, Arne Anka är en stor favorit och bilden kändes direkt förtroendeingivande. Kul fenomen egentligen... ska undersöka lite bilder under kvällens lopp... Några har man ju i minnet men det är så mycket annat som ska samsas om utrymmet så... mycket är glömt.

Kommentera

"Konstigt när det ibland dyker upp 5 guest inlägg med samma IP men med olika "nick""
        Stizo, tanken att ett flertal datorer kan vara sammankopplade på ett nätverk med samma IP har aldrig slagit dig? Får man inte ha samma åsikter om man delar IP?

Flodebanan, har egentligen aldrig skrivit att jag i INTE tycker du är störande. Endast skrivit att din avatar är störande, måhända är du som person det också. Acceptera en felskrivnig verkar du inte kunna göra i alla fall.

Har dock gjort lite efterforsknigar och upptäckt att Flodebanan nog är störande. Hans dubbelmoral är abnorm, slakta bågar, men pussa gäddor... +att många av hans inlägg ofta låter som faktabaserade men egentligen baseras på ideer från hans no-kill fantasi värld som huserar någonstans i huvudregionen.

Tänker inte driva det här längre här... Vill flodebanan kan jag adda dig på MSN. Har din msn, just say when.

Kommentera

snart dags för fightclub forumet hehe ??

Kommentera

Come on hit med hard!

Offtopic; Det finns igen dubbelmoral då det handlar om onaturliga och naturliga fiskar. Det kallad moral

Ursprungligen postat av Smygarna
            "Konstigt när det ibland dyker upp 5 guest inlägg med samma IP men med olika "nick""
            Stizo, tanken att ett flertal datorer kan vara sammankopplade på ett nätverk med samma IP har aldrig slagit dig? Får man inte ha samma åsikter om man delar IP?

Flodebanan, har egentligen aldrig skrivit att jag i INTE tycker du är störande. Endast skrivit att din avatar är störande, måhända är du som person det också. Acceptera en felskrivnig verkar du inte kunna göra i alla fall.

Har dock gjort lite efterforsknigar och upptäckt att Flodebanan nog är störande. Hans dubbelmoral är abnorm, slakta bågar, men pussa gäddor... +att många av hans inlägg ofta låter som faktabaserade men egentligen baseras på ideer från hans no-kill fantasi värld som huserar någonstans i huvudregionen.

Tänker inte driva det här längre här... Vill flodebanan kan jag adda dig på MSN. Har din msn, just say when.
            sigpic

Kommentera

kenta 85 får bli mitt val

Kommentera

Ursprungligen postat av etuna_alex
                grindpalm har en trevlig avatar bergman med flera alltid trevligt med flera fina fiske bilder =)
                Kul att du gillar den!
                Jag la ner lite arbete på den så det är ju kul att den är uppskattad.
                Hoppas bara man kan lägga in lite nya bilder under nästa säsong...
                Gädda, karp och sutare... all the way!

Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!

Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar

Kommentera

jag tycker alla avatarer med flera bilder som växlar är störande. när man läser en text så ser man att det ändras något på skärmen och då titar jag automatiskt dit och tappar bort mig i texten. efter en stund vänjer jag mig men jag hinner alltid tappa bort mig minst en gång.

Kommentera

Ursprungligen postat av Smygarna
                    "Fast ibland är det flera personer som använder samma dator med samma IP som resultat..."

Med denna kommentar sytade jag just på det där med nätverk och om fler använder samma burk... Så du menar att du sitter vid en sådan??? Det IP numret du använder dyker upp stup i kvarten med olika nick... Är det så att det är en skoldator??? Inte ovanligt i sånt fall...

Kommentera

jag tycker gollum är söt :P
                      my precious....

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 451 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      14 svar
                      1 184 visningar