Mest/minst irriterande avatar... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mest/minst irriterande avatar...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av cico
    Jag har lite svårt för den där bilden med ögongloberna. Minns inte vem det är som har den.

//K

okej menar du den där neger med utåotstående ögonen hehe? den störs jag med på kommer ej ihåg vem som har den dock!

Kommentera

Ursprungligen postat av etuna_alex
      okej menar du den där neger med utåotstående ögonen hehe? den störs jag med på kommer ej ihåg vem som har den dock!
      Japp just den. Extremt störig och gör definitivt att jag scrollar förbi hela inlägget tyvärr.

Där har ni något ordentligt att stävja moraltanter istället för bristen på utbyte av trevligheter sportfiskare mellan. Buss på Stizo!

//K
      BJ@

Kommentera

FURAN, det påminner om historien med Simson och Delila när hon kapade av honom håret så han miste all sin styrka, Du miste alla brudarna
        Furan = Simson (ha ha)
        Buster L och jag är polare!

Kommentera

Tycker att furan ser lite ut som Rolf Lassgård på sin avatar, det är liksom pondus över den.

Kommentera

Push-up, sturgeon o company har alla fina avatars.

EDIT: vad sägs om min nya?
            Senast ändrad av Lazinko; 2005-02-08, 22:54.
            /Lazinko

Kommentera

En hoppande penislama? nää lazinko det är alldeles för mycket 2004, sorry

Kommentera

Ursprungligen postat av cico
                Japp just den. Extremt störig och gör definitivt att jag scrollar förbi hela inlägget tyvärr.

Där har ni något ordentligt att stävja moraltanter istället för bristen på utbyte av trevligheter sportfiskare mellan. Buss på Stizo!

//K
                Jag har ingen möjlighet att ändra andras avatar...

Kommentera

Ursprungligen postat av Rasmus
                  Tycker att furan ser lite ut som Rolf Lassgård på sin avatar, det är liksom pondus över den.
                  Haha, minsann... historien bakom min riktiga avatar kom till när lokalblaskan nappade på en insändare jag skrivit på fyllan i ren tristess en fredagsnatt och mailat iväg. Dom ville ha en bild till den och om ni orkar läsa så förstår ni kanske ironin i bilden.

Din rökning orsakar död och dekadens!

Jag vet inte om det bara är så att jag har missat debatten, eller om det råkar vara så att hela den rökande delen av befolkningen svalt dom nya feta krigsrubrikerna som skriker ut död och ångest på cigarettpaketen?
                  Personligen känner jag en stor ångest nu varje gång min blick sugs fast i texten, som en höjdfobiker sugs mot kanten av klippan…
                  Det råder ingen tvekan om att denna kampanj är det bästa socialstyrelsen någonsin presterat, hade jag varit ung och tjuvrökt mitt första bloss hade jag omedelbart slutat. Men jag tycker att vi som medvetet röker skall kunna göra det utan dessa fascistoida pekfingrar… Jag har såklart en lösning på problematiken.
                  I gammal fin svensk anda och tradition så ser vi till att certifiera rökandet. Körkort helt enkelt, som berättigar oss äldre och konservativt rökande människor att kunna köpa omärkta paket, utan varningstexter. Man får således på traditionellt manér uppsöka sin husläkare för lungröntgen, sin psykolog för intyg att man är vid sina sinnes fulla bruk fast man då även är suicid eftersom man vet att ens vanor kommer att ta kål på en i slutändan. Skicka in psykologens utlåtande, bilden på sin inpyrda lunga samt ett nytaget fotografi till någon lämplig myndighet och vänta… När man så erhållit licensen är det bara att knalla iväg till sin kiosk och visa upp körkort och pengar och äntligen kunna njuta av sin tobak igen, utan krigsrubriker om död, förintelse och massgravar…

Markus Fornander
                  Figeholm
                  -Det går aldrig, han é ju stor som en gammelgädda!!!
                  -Han ska in, och det VET DU!

Kommentera

Jag tror det är Min Avatar vissa pratar om...inge fel på den väl?Fanns på uglypeople.com

Kommentera

Heh, lite skoj att min avatar har synts till, fastän att jag inte skrivit många inlägg, (och dom jag skrivit har typ varit klagotrådar)

Nu är det dock inte pingvinen som gäller utan demonen!

Lazinko : älskar dig också.

Edit : Jag vet att jag har fans där ute, så jag drar ett "Hej fans".
                      Senast ändrad av zipper; 2005-02-09, 12:56.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      82 svar
                      28 378 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Ziggystardust  
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 462 visningar
                      0 gillar