Rensat bort en del trådar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rensat bort en del trådar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Fler moderatorer, bort med alla trådar som behandlar ämnen som redan finns i andra trådar, hårdare regler då det gäller att följa trådens ämne.

Det krävs mycket hårdare regler här på forumet om inte alla vill fortsätta läsa trådar om Jocke86 och hans nya jerkutrustning eller om Daniel, 13 år som nyss tagit sin första gädda på det nya draget han köpte förra veckan.

Kommentera

Ursprungligen postat av foure
      Det krävs mycket hårdare regler här på forumet om inte alla vill fortsätta läsa trådar om Jocke86 och hans nya jerkutrustning eller om Daniel, 13 år som nyss tagit sin första gädda på det nya draget han köpte förra veckan.
      Men det är ju just det som är grejjen med Fiskesnack, att dela glädjen med att fiska och utbyta erfarenheter om fiske! Läs inte om "Daniels första gädda" om du inte vill, men låt oss andra läsa som vill!!!!!!!!
      Smaken är som baken...

Kommentera

Tycker att det är synd Stizo att du inte tar åt dig kritiken på ett bättre sätt... det känns som att dina svar på mig är rena hugg! om du är arg på kungen kan jag väl förstå eftersom där har blivit ett stort missförstånd! men de är väl inte mig du ska va arg på eller?? visst besöker jag FS ofta men de jag gör är att kolla bilderna, kolla rubrikerna och läser mycket snabbt igenom om jag ser en rubrik som jag tycker verkar mycket intressant.. endel gånger så har andra sagt åt mig att gå in och läsa igenom nån tråd och skriva va jag tycker... då gör jag de!

ska säga till om jag kan hitta på nått sätt att liva upp det hela igen! men jag skrev ovan att de inte var er moderatorers fel.. de är inte mycket att göra åt när en sida växer sig stor på det här sättet!!
        Rostbiff opch vinäger

Kommentera

Givetvis Xaphod, men du tycker inte att det kan bli tjatigt i längden? Om alla skulle berätta om alla sina nya drag och alla skulle fråga om vad som är bra för vad skulle hela sidan bli förstörd.

Kommentera

Ursprungligen postat av schlusser
            Tycker att det är synd Stizo att du inte tar åt dig kritiken på ett bättre sätt... det känns som att dina svar på mig är rena hugg! om du är arg på kungen kan jag väl förstå eftersom där har blivit ett stort missförstånd! men de är väl inte mig du ska va arg på eller?? visst besöker jag FS ofta men de jag gör är att kolla bilderna, kolla rubrikerna och läser mycket snabbt igenom om jag ser en rubrik som jag tycker verkar mycket intressant.. endel gånger så har andra sagt åt mig att gå in och läsa igenom nån tråd och skriva va jag tycker... då gör jag de!

ska säga till om jag kan hitta på nått sätt att liva upp det hela igen! men jag skrev ovan att de inte var er moderatorers fel.. de är inte mycket att göra åt när en sida växer sig stor på det här sättet!!
            Jag är inte ett dugg arg på någon!? Varken på dig eller Kungen.

Jag svarade bara på er kritik...

Det är så många som gnäller nu för tiden, men det är inte alls många som kommer med konkreta och bra förslag.

Kommentera

Jag tycker att ni gör ett bra jobb som moderatorer. Fiskesnack är realtivt befriad från dumheter och det tror jag är mycket er förtjänst. Det går aldrig att fatta "helt rätt beslut" när det gäller vad som ska tas bort eller ska få passera. Så är det bara... Återigen, bra jobbat...
              "Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
              "Keep it simple"

//Jan O
              www.fisheco.se
              www.brofiske.net
              www.magazinefisheco.se

Kommentera

Får mej ett gott skratt av ert käbbel. Oj, oj, jämför då med fiske.nu. Där kan man snacka om mycket goja. Fast jag varit där mesta tiden ändå. Beror ju på att man lärt känna dessa gaphalsar. I början när jag gick in på Fiskesnack trodde jag att det var dagis. Just dom frågorna om min nya vobbler går bra i vattnet. Men sedan upptäckte jag att det fanns substans i det hela. Det var mer blandat med årskullar. Och att det finns många av er här som är som flugor runt en sockerbit när det gäller fiske. Många påminner om en själv när man blev som besatt av att lära sig mer om fiske och dess bra platser. Att det händer att man formulerar sig dåligt. Kan ge käbbel och tjafs. Det viktigaste måste ändå va vetgirigheten att lära sig nåt nytt om fiske. Att bara läsa till fiske ger inte mer än psykologen som pluggat och skall testa på en psykopat. Garanterat att psykopaten leker katt och råtta med psykologen. Är lite av det som händer om man inte praktiserar fiske på riktigt. Nöta och åter nöta på ett fiskesätt först. Så att man blir säker på just det. Inte som flera kasta sig runt på alla typer av fiske och bli halvdan på alla. Är själv kass på flera fiskesätt. Just på grund av att kanske vissa lockar mer. Eller att det tar tid att bli bra på bara ett par fiskesätt. Sluta tjafsa och ut och fiska så mycket ni hinner. Livet är alltför kort för käbbel.
                Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Ursprungligen postat av Kungens kompis
                  Nu var det ju inte nedladdning av film som var grejen i tråden utan vad man tyckte om filmen "gäddfeber" , sen skylla på "nedladdnings gnabb" och "att det är jobbigt" för att kunna plocka bort rubbet är ju patetiskt. Att sedan börja med att sidan är privat och man tar minsann bort vad man vill och gnälla på anonyma insändare säkert helt rätt sätt att driva ett forum.
                  Ett tips till er som pratar skit om kungen, läs vad han skrivit tidigare så kanske ni fattar vad han menar.

Det här inlägget resulterade att min dåvarande IP blev bannad i förrgår, grova personliga påhopp här eller......? verkar som man kan skriva vad som helst bara man inte gnäller på gäddfeber !

Kommentera

Ursprungligen postat av Sturgeon
                    Det tilltalar mig när vardagens allvar åsidosätts lite.

Mvh Kristian Seth
                    Väl formulerat.

De som hamnar i konflikter, dylika de denna tråd visar prov på, saknar påfallande ofta en avlappnad attityd och tar sig själva på way för stort allvar.

För de som inte är med kan paralleller dras med Jay Lenos avisering om att sitt tillbakadragande från TV om 5(!) år.

//K
                    Senast ändrad av cico; 2005-01-04, 23:00.
                    BJ@

Kommentera

Ursprungligen postat av foure
                      Givetvis Xaphod, men du tycker inte att det kan bli tjatigt i längden? Om alla skulle berätta om alla sina nya drag och alla skulle fråga om vad som är bra för vad skulle hela sidan bli förstörd.
                      Nej, jag tycker faktiskt inte det blir tjatigt i längden! Dels så berättar faktiskt inte alla om allt så på det sättet. Sen är det helt naturligt att det efter ett tag ställs samma eller liknande frågor som redan finns besvarade i ett forum allteftersom forumet växer. Vem orkar läsa igenom mer än 100 000 olika inlägg innan man ställer en fråga? Inte många tror jag. Så länge det handlar om fiskerelaterade frågor eller påståenden så tycker inte jag att forumet blir "förstört". Men jag respekterar att du har en annan åsikt än jag, det är ok!
                      Smaken är som baken...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      82 svar
                      28 249 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Ziggystardust  
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 460 visningar
                      0 gillar