Rensat bort en del trådar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rensat bort en del trådar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Rensat bort en del trådar

Då det har varit en hel del gnabb om det här med nedladdning av fiskefilm i vissa trådar så har jag rensat ganska friskt. Jag har inte tid att gå igenom varenda tråd in i minsta detalj för att sedan rensa bort enskilda meningar. De trådar jag rensat bort har innehållit en del saker som jag inte tycker hör hemma i ett allmänt forum. Bla har både jag och några till pekats ut att ha dubbelmoral ang nedladdning av filmer.

Har ni funderingar eller kommentarer ang någon viss person så skicka ett PM eller mail. Allmänna funderingar eller kommentarer går givetvis bra i forumet men när det går till att peka ut folk så är man ute på hal is ...

Av någon underlig anledning är det oftast "anonyma" personer som kommenterar mest.
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Jo, verkar som dem "anomyna" har mycket att säga till om!

Kommentera

Hojj bergman. Kungen enbart är mitt vanlig nick. men jag brukar ha problem med inloggnigen vanligtvis och därför skriver jag som gäst. Försöker förtydliga detta igenom att skriva (gast) inom parantes efter kungen.
      Är ni mer intresserade av vem jag , en av de bland det anonyma packet är så är mitt namn Anders Bladh, går trean på Fiskegymnasiet. En av de elever som överlevt hjärntvättnigen om "etisk fiske" därifrån.

Säger här med upp mitt oficiella medlemskap på den har sidan. När sidan är oförmögen att fungera som ett disskutionsforum, ser jag ingen mening att vara kvar här...

Här rensas trådar bort totalt. Trådar där man lagt ner tid och energi för att framföra sin åsikt. Vad jag vet så har jag inte gjort något personangrepp. Däremot har jag en ifrågasatt en persons handlande, vilket jag tror att jag enligt svensk lag har rätt till. Ett exempel på personangrepp kommer efter det här svaret. Så vet ni till nästa gång.

Kommentera

Kugnen, nu har du helt slagit runt. Fiskegymnasium var väl inte rätt för dig. Du får satsa på boxning i stället.
        Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Håller verkligen med Elanen att boxning verkar vara herr Anders gebit. Undrar vad hans mål med fiskegymnasiet ska bli? Kan väl inte vara så att han ska jobba med fiskeguidning för då skulle inte jag vilja vara den gäst som betalar honom med de sluggertendenserna. Hoppas att det bara blir gymnasiet och att han sedan börjar jobba i någon fabrik och att vi slipper se honom i fiskevärlden. Man får ju skämmas för ungtupparnas hållning i vissa ämnen. Verkar som att fiskegymnasiena mest drar till sig bottenskrapet. Har inte hört om en enda av deras elever som blivit något. Kanske bäst så.

Kommentera

hörrudu Vetejhurmanblirmedlem nu skall vi inte dra alla över en kam här. Rötägg finns nog på alla gymnasier och i alla yrkeskategorier. Bra att de gör sig hörda iaf. så man vet vilka man skall passa sig för

Kommentera

"vetejhurmanblirmedlem", du din anonyma nolla nu ska du väl inte skriva något förhastat då du endast uttrycker dina personliga teorier ! Du kanske borde göra ett besök på akademin i forshaga? Träffa lite elever och ta en rundtur! Då kanske vissa skulle kunna berätta för dig hur det är inom branchen turism/sportfiske! Att det efter utbildning är svårt att få jobb beror absolut inte pga det du skriver och anser i ditt skrattretande inlägg! Att ni admins tog bort inlägg skrivna av kungen tyckte jag var fel.. Språket som användes var på inget sätt kränkande, och kritiken var relevant ! Verkar mera som att många här inte vågar visa sig som den dom är för att kunna fjäska lite mera ( märks tydligt ) för vissa personer ! Så fort det ska diskutteras lite djupare så tas plasthandskarna fram! Synd att man ska bli tvungen att skriva falskt för att få behålla sitt medlemskap.. tråkigt !

Visst känner kungen personligen men se ej detta inlägg som ett syfte att försvara denne.

Bite me..

Kommentera

Nu var det ju inte nedladdning av film som var grejen i tråden utan vad man tyckte om filmen "gäddfeber" , sen skylla på "nedladdnings gnabb" och "att det är jobbigt" för att kunna plocka bort rubbet är ju patetiskt. Att sedan börja med att sidan är privat och man tar minsann bort vad man vill och gnälla på anonyma insändare säkert helt rätt sätt att driva ett forum.
                Ett tips till er som pratar skit om kungen, läs vad han skrivit tidigare så kanske ni fattar vad han menar.

Kommentera

Tycker nog att svaren från "Kungens" kompisar talar för sig själv. Stoppa studiebidragen.

Kommentera

Nu tycker jag att alla parter tar och lugnar ner sig lite. Inget blir bättre av att fortsätta trissa situationen ännu mer.

Alla skall få säga sitt utan att någon trackas, men gör det ordentligt.

/Kristian Seth
                    sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                    12 svar
                    1 453 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Xerup
                    av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                    14 svar
                    1 184 visningar