Då det har varit en hel del gnabb om det här med nedladdning av fiskefilm i vissa trådar så har jag rensat ganska friskt. Jag har inte tid att gå igenom varenda tråd in i minsta detalj för att sedan rensa bort enskilda meningar. De trådar jag rensat bort har innehållit en del saker som jag inte tycker hör hemma i ett allmänt forum. Bla har både jag och några till pekats ut att ha dubbelmoral ang nedladdning av filmer.
Har ni funderingar eller kommentarer ang någon viss person så skicka ett PM eller mail. Allmänna funderingar eller kommentarer går givetvis bra i forumet men när det går till att peka ut folk så är man ute på hal is ...
Av någon underlig anledning är det oftast "anonyma" personer som kommenterar mest.
Har ni funderingar eller kommentarer ang någon viss person så skicka ett PM eller mail. Allmänna funderingar eller kommentarer går givetvis bra i forumet men när det går till att peka ut folk så är man ute på hal is ...
Av någon underlig anledning är det oftast "anonyma" personer som kommenterar mest.
Kommentera