Ang betygen på bilder! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ang betygen på bilder!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Flodebanan får tacka, har tagit bort kortet.

Kommentera

ja eller så kan man kanske göra så att om man klickar på ett eller två så kommer det upp en ruta där man måste ge en kommenter till varför. klickar man bort den registreras inte betyget. Vissa bilder är ju faktiskt värda en etta så det är ju bra om man kan ge det ibland.
      http://teammosbricka.blogspot.com/

TeamMosbricka.se

Min Fotosida

Fotobloggen

Kommentera

jag vill ha tillbaka det där så man såg vilka som röstade vad, det var så härligt att det kunde bli lite groll om det
        Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.

Kommentera

Ursprungligen postat av këff Visa inlägg
          jag vill ha tillbaka det där så man såg vilka som röstade vad, det var så härligt att det kunde bli lite groll om det
          personligen så tror jag att det var just det som var anledningen till att det togs bort
          ja jag har själv syndat och det blev härj som väntat.

Kommentera

Ja! Jag vill också kunna se vem som röstade igen!
            Det är dagens härliga sanning!

Kommentera

jo men herre gud man är väll ärlig i sina betyg och det är ju inget mer med det, man ska kunna stå för att man tycker en bild är dålig annars om man kör den mjuka linjen som jag gör så röstar jag bara 5:or till bilder jag tycker är bra.

Kommentera

jo men herre gud man är väll ärlig i sina betyg och det är ju inget mer med det, man ska kunna stå för att man tycker en bild är dålig annars om man kör den mjuka linjen som jag gör så röstar jag bara 5:or till bilder jag tycker är bra.
                ofta så var det väl inte bilden i fråga som var dålig utan mer den personliga relationen till bildägaren i fråga. och då man sitter bakom dumburken så är det ack så lätt så lätt.ja jag är en syndare.

Kommentera

man ska väll inte anpassa sig för dom som inte hade förstått sig på hur det skulle vara. hur skulle samhället se ut då lixom? ska vi skita i att straffa brottslingar bara för dom inte kan med att följa lagen? nä bergman får allt införa det där igen och så får man ta det lite med en klackspark.

Kommentera

man ska väll inte anpassa sig för dom som inte hade förstått sig på hur det skulle vara. hur skulle samhället se ut då lixom? ska vi skita i att straffa brottslingar bara för dom inte kan med att följa lagen? nä bergman får allt införa det där igen och så får man ta det lite med en klackspark.
                    För det första så vill jag poängtera att det där var en mycket bra parallell som passar som handsken
                    För det andra så kan jag meddela att jag själv efter mycket tid bakom tangentbordet har kommit till insikt och uppnått Samsara, Men alla har antagligen inte uppnått denna själavandring och det kommer med stor sannolikhet att inträffa dispyter igen, jag talar bara för egen del men jag TROR att så är fallet, ser gärna att den kommer tillbaka också.
                    peace.

Kommentera

Klart man vill se vilka som gett vilka betyg... det är ju trevligt... oavsett betyget man får! Man ska ju stå för de betyg man ger... inte bara smyga dit nåt som igen kan se! Tillbaka med funktionen som visar vem som röstat vad!! :-) Folk röstar ju ändå som dom gör... synligt eller ej!
                      Kom igen... nu drar vi o fiskar!!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 453 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      14 svar
                      1 184 visningar