Flodebanan får tacka, har tagit bort kortet.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ang betygen på bilder!
Collapse
X
-
LordPike
Ursprungligen postat av këff Visa inläggjag vill ha tillbaka det där så man såg vilka som röstade vad, det var så härligt att det kunde bli lite groll om det
ja jag har själv syndat och det blev härj som väntat.
Kommentera
-
jo men herre gud man är väll ärlig i sina betyg och det är ju inget mer med det, man ska kunna stå för att man tycker en bild är dålig annars om man kör den mjuka linjen som jag gör så röstar jag bara 5:or till bilder jag tycker är bra.Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.
Kommentera
-
LordPike
Ursprungligen postat av këff Visa inläggjo men herre gud man är väll ärlig i sina betyg och det är ju inget mer med det, man ska kunna stå för att man tycker en bild är dålig annars om man kör den mjuka linjen som jag gör så röstar jag bara 5:or till bilder jag tycker är bra.
Kommentera
-
man ska väll inte anpassa sig för dom som inte hade förstått sig på hur det skulle vara. hur skulle samhället se ut då lixom? ska vi skita i att straffa brottslingar bara för dom inte kan med att följa lagen? nä bergman får allt införa det där igen och så får man ta det lite med en klackspark.Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.
Kommentera
-
LordPike
Ursprungligen postat av këff Visa inläggman ska väll inte anpassa sig för dom som inte hade förstått sig på hur det skulle vara. hur skulle samhället se ut då lixom? ska vi skita i att straffa brottslingar bara för dom inte kan med att följa lagen? nä bergman får allt införa det där igen och så får man ta det lite med en klackspark.
För det andra så kan jag meddela att jag själv efter mycket tid bakom tangentbordet har kommit till insikt och uppnått Samsara, Men alla har antagligen inte uppnått denna själavandring och det kommer med stor sannolikhet att inträffa dispyter igen, jag talar bara för egen del men jag TROR att så är fallet, ser gärna att den kommer tillbaka också.
peace.
Kommentera
-
Klart man vill se vilka som gett vilka betyg... det är ju trevligt... oavsett betyget man får! Man ska ju stå för de betyg man ger... inte bara smyga dit nåt som igen kan se! Tillbaka med funktionen som visar vem som röstat vad!! :-) Folk röstar ju ändå som dom gör... synligt eller ej!Kom igen... nu drar vi o fiskar!!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
|
12 svar
1 453 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Xerup