Experter inom olika områden sökes - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Experter inom olika områden sökes

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Experter inom olika områden sökes

Tidigare så har vi pratat en del om att utöka Fiskesnack.com med lite seriösa artiklar inom olika områden och jag undrar om det inte är läge för detta nu.

Söker därför efter frivilliga experter inom de olika områdena som spinn, jerk, trolling, mete, fluga, havsfiske m.m.

Som en början vore det bra att få till enkla "beskrivningar" på vad man behöver för utrustning för att komma igång men även beskrivningar på olika tekniker inom just den kategorin. Text, bilder och film är välkommet material.

Spåna gärna vidare ang detta i denna tråd.

Känner du att du vill hugga tag i något av ovanstående så får du gärna PM:a mig så kan vi spinna vidare.
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Ursprungligen postat av Bergman
    Tidigare så har vi pratat en del om att utöka Fiskesnack.com med lite seriösa artiklar inom olika områden och jag undrar om det inte är läge för detta nu.

Söker därför efter frivilliga experter inom de olika områdena som spinn, jerk, trolling, mete, fluga, havsfiske m.m.

Som en början vore det bra att få till enkla "beskrivningar" på vad man behöver för utrustning för att komma igång men även beskrivningar på olika tekniker inom just den kategorin. Text, bilder och film är välkommet material.

Känner du att du vill hugga tag i något av ovanstående så får du gärna PM:a mig så kan vi spinna vidare.
    Och sedan bygga vidare så även alla "inbitna" fiskare här kan läsa och lära. Skulle spara en del trådar! :9 Ser fram emot lite kul läsning!
    sigpic

Kommentera

Ja, i det långa loppet hoppas jag på att det kan komma upp intressanta artiklar och produkttester. Kan bli hur bra som helst bara man kommer igång.
      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
      Fiskesnacks regler hittar ni Här
      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Om ni är intresserade kan jag ta hand om "rökningen" alltså inte haschet kanske, men alrökningens ädla konst. Har pysslat med detta i 20 år och har haft flera duktiga läromästare genom åren.
        Sen är jag en på att laga mat!

-Det går aldrig, han é ju stor som en gammelgädda!!!
        -Han ska in, och det VET DU!

Kommentera

Elanen e ju grym på spinnfiske men jag vet inte... åldern kanske inte spelar roll hehe. han e bra på att jigga thats 1 thing for sure .
          //Me

Kommentera

Problemet med alla "experter" är väl att dom inte har tid. Dom är väl ute och fiskar
            Sen vet jag inte om det behövs några experter för att skriva enkla guider. Finns nog många på sidan som kan skriva en bra artikel om hur man jerkar diverse beten, fiskar en bulldawg eller förbereder sutarmete på en ny plats osv.
            Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.

Kommentera

Det är lättare att skriva det i teorin än att göra det i praktiken..
              Många vet säkert hur man "ska" fiska tex piggen, men alla kan för det inte göra det..

><(((*>

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman

Det lilla jag tycker mig kunna har jag redovisat under hand i många trådar. Men visst kan jag skriva och rita ihop något om att ro drag och att meta med cirkelkrok.
                Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Det finns inga "experter" inom olika fiskestilar. Bara mer eller mindre erfarna personer. Ingen blir någonsin fullärd inom någon fiskemetod.
                  Oftast visar sig s.k experter vara klåpare i realiteten när det väl kommer till kritan.
                  Bättre leta efter efarna personer.. :o)

Kommentera

bröderna andèn e inte heller proffs då. tror de finns proffs här inne. Elanen for an exampel
                    //Me

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                    12 svar
                    1 454 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Xerup
                    av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                    14 svar
                    1 187 visningar