Wow mycket skumma saker nu + problem :) hjälp bergman :D - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wow mycket skumma saker nu + problem :) hjälp bergman :D

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Wow mycket skumma saker nu + problem :) hjälp bergman :D

Wow ingen dålig föränding på layouten allt ser helt olika ut, tar väl ett tag att lära sig!

Har också ett problem!! Måste logga in hela hela tiden! även fast jag skrivit in å tillåtit www.wm.net fast antar att den andressen är ändrad nu men vilken är det nya??
    Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Jag har bytt ut wm.net mot dyndns.org.
    Det verkar funka.

Kommentera

Man vänjer nog sig, ser ni triangeln nere under bilden på andras inlägg,
      där man kan skvallra om idiot inlägg...
      How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

får det inte att fungera vad gör jag för fel???? så jobbigt att logga in hela tiden!

Kommentera

vart finns allting

tycker de e svårt att hitta vart man kan se "nya inlägg" de undrar jag vart de finns. och hur många posters man har postat. tycker de e svårt på den nya sidan tyvärr
          //Me

Kommentera

Japp håller med dig Den är lite kronglig faktisk! försöker själv hitta buddies vika som e online av dom osv!!
            Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Har hittat problem! det går inte å söka i forumet!! inte för mig iaf! säkte på allt möjligt hittade inte ett dugg!!

Kommentera

undefinedjag måste säga att jag gillade den förra verisionen bättre...
                //Me

Kommentera

Om ni ser ett "öga med en stoppskylt framför" längst ner i Internet Explorer så dubbelklicka på den. Därefter högerklickar ni på en adress som heter nåt med fiskesnack.dyndns.org ... välj "Always allow cookies from this site". Därefter bör inloggningarna fungera.

Hundersmarck, "Nytt sen sist" på förstasidan är det du är ute efter. Hur många poster man postat funderar jag på att ta bort iom att detta genererar en hel del skräpinlägg. Jag kommer inte byta tillbaka till gamla forumsversionen.

Kenta, för mig fungerar det att söka. Var det avancerad sökning du hade problem med ?
                  C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                  Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                  Fiskesnacks regler hittar ni Här
                  Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

de e bra ta bort alla skräp inlägg de e iaf inte mina. hoppas man vänjer sig till slut. har sett en del bra saker om den nya servern också. de jämnar ut sig iaf
                    //Me

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                    12 svar
                    1 453 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Xerup
                    av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                    14 svar
                    1 184 visningar