Kå Sjön farligt? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kå Sjön farligt?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Kå Sjön farligt?

undrar om det finns några farliga strömmar i kåsjön som ja inte vet om. t.ex utlopp från bäck etc.. tänkte plocka dom stora abborrarna där i helgen med några polare och ett gott humör :p vill hälst inte trilla ner så svara gärna
    Signed,
    Bjurre

Ursprungligen postat av bjurre Visa inlägg
    undrar om det finns några farliga strömmar i kåsjön som ja inte vet om. t.ex utlopp från bäck etc.. tänkte plocka dom stora abborrarna där i helgen med några polare och ett gott humör :p vill hälst inte trilla ner så svara gärna
    Signed,
    Bjurre
    Köp en ispik/isbill och använd den flitig så slipper du oroa dig i framtiden.
    sigpic

Kommentera

har fiskat där 4 gånger nu i 2 veckor. isen är mellan 25-35 cm där jag har borrat.
      om du går från stora badplattsen (med hopptorn) snett ut mot höger udde., ca 400 meter.
      Där har du en brant klippa, där e det bra med fisk. det blir snabbt djupt. fiska ca 6 meter från stranden( du kommer se alla hålen) där har jag fått en del tusenbröder.

Jag har börjat söka mig utåt från det stället i jakt efter större Aborrar. Ska ut idag när jag har vaknat.
      Om du vill så dela gärna med dig av dina tips i Kåsjön. Det e min första gång som isfiskare

Skit fiske på dig.

Ps. du kommer att känna igen mig på sjön då jag alltid har med min stora Schäfer med mig när jag fiskar...Han tycker det e lika spännande som jag att titta ner i hålet när fisken kommer upp

Kommentera

låter nice till höger om den andra ön och lite ut i mitten menar du va?, vet att de e en fet djuphåla där, 2,5 m - 17 m :p vad tycker du man ska köra, balans pirk eller vanlig pirk silver/koppar?

Kommentera

de va den dödaste sjön ja nånsin varit i ! inte ett jävla napp!! sägs ska vara mkt borre men värkar inte så testade djuphålan till höger om udden och under hopptornet, där e ju en fet djuphåla men inget där heller och lite längre bort runt 5-7 meters djup inte ett jävla napp!

Kommentera

Hur har de gått i Kåsjön? Jag har ju gångavstånd ner och tänkte testa mina nya rantanen.

Kommentera

Skall ut imon, tips?

Kommentera

Var ute, 2 timmar. Hade dock inga maggots. Fick INGET. Testade djup mellan 2-10m. Men inget. Knas.

Kommentera

Det avgjordes en pimpelkula idag på Kåsjön med bedrövligt fiske enl Olle på PSK:s hemsida

Kommentera

Ursprungligen postat av Squadron Visa inlägg
                    Var ute, 2 timmar. Hade dock inga maggots. Fick INGET. Testade djup mellan 2-10m. Men inget. Knas.
                    Ursprungligen postat av fiskarlennart Visa inlägg
                    Det avgjordes en pimpelkula idag på Kåsjön med bedrövligt fiske enl Olle på PSK:s hemsida
                    samma gäller mig, skitdåligt fiske nu i 3dagar i rad, i 3 olika sjöar..

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av innova, 2024-03-09, 21:37
                    7 svar
                    614 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg stefan1
                    av stefan1