utsättning svartedalen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

utsättning svartedalen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• utsättning svartedalen

tja alla glada (och ledsna oxå för den delen... )

tänkte bara höra mej för om det är nån som har en aning om när dom ska börja sätta ut fisk i sjöarna i svartedalen (kungälv)?...eller om dom redan har börjat?

skitfiske på er alla

är det inte denna helgen dom hade premiärfiske med tävling å lite annat jippo i svartedalen? Dom borde ju sätta in lite fisk innan dess tycker man...

Kommentera

Ursprungligen postat av John Pohlman Visa inlägg
      är det inte denna helgen dom hade premiärfiske med tävling å lite annat jippo i svartedalen? Dom borde ju sätta in lite fisk innan dess tycker man...
      okaj okaj...a jag har ingen aning...på sportfiskarnas hemsida står det nämligen att dom för tillfället inte har nån fisk att sätta ut...så då känns det ju inte som dom satt ut nåt än....men som du säger, har dom haft premiär å grejer däruppe, så borde dom ju gjort det...aja...kom hem från jobbet nu..så blir att sova ett par timmar, sen åka upp å känna lite på det

Kommentera

Enligt hemsidan är det i några av sjöarna som utsättning av fisk inte kan ske. I de övriga sker isättning som vanligt. Se hemsidan för vidare info

Kommentera

Ursprungligen postat av fiskarlennart Visa inlägg
          Enligt hemsidan är det i några av sjöarna som utsättning av fisk inte kan ske. I de övriga sker isättning som vanligt. Se hemsidan för vidare info
          det va där jag kollade....seglade förbi där nu igen och såg att dom hade tagit bort texten om att dom inte hade nån fisk nu

så nu blir det att åka upp ett par pass igen

Kommentera

Ursprungligen postat av andreaz79 Visa inlägg
            det va där jag kollade....seglade förbi där nu igen och såg att dom hade tagit bort texten om att dom inte hade nån fisk nu

så nu blir det att åka upp ett par pass igen
            Har ditt fiske gett något? Jag är sugen på att åka upp å fiske lite jag med.

Kommentera

Ursprungligen postat av John Pohlman Visa inlägg
              Har ditt fiske gett något? Jag är sugen på att åka upp å fiske lite jag med.
              ingen aning än...har inte varit uppe än...hehe
              hade tänkt att jag skulle upp imon lördag...ska ju bli riktigt gött väder å så me, så då får man ju ta å passa på

välkommen upp!! hehe

Kommentera

Jag tog med mig flickvännen och fiskade lite på premiären, såg en hel del fisk plockas upp på morgonen/förmiddagen men sen va de ganska lugnt och såg inte någon som fick något. Tyvärr så fick vi inte ett enda napp.

Va där igen nu i helgen och då blev de en liten rackare under kg, men man såg en hel del fisk som hoppade så visst finns dom där, va dock minst 20 grader varmt när vi va där så de lär väl ha påverkat fisket en del.

Sen måste jag bara höra, är de normalt att ett dygnskort kostar 140 kr??? tycker de är galet dyrt! Kommer från Luleå ursprunligen och där betalar man 60-80 kr per dygn på liknande ställen

Någon fler som varit där? och vilka sjöar fiskar ni isåfall? vi fiskade i dom sjöarna som va näst längst bort längs vägen, kommer dock inte ihåg va dom heter.

Skitfiske på er

Kommentera

Det verkar som flera vatten har höjt kortpriset i år. Ett lite billigare alternativ är www.abborresjon.com i Ale kommun som tar 120kr för dygnskortet

Kommentera

Vi var uppe och fiskade i Svartedalen i helgen. Inte ett liv. Såg inte ett enda vak.

Är sjöarna totalt utfiskade?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av innova, 2024-03-09, 21:37
                    7 svar
                    603 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg stefan1