Fiske i centrala Göteborg`? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske i centrala Göteborg`?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiske i centrala Göteborg`?

Ska ner till göteborg på jobb i två veckor from måndag.

Kommer inte ha så mycket att göra på eftermiddagarna och kvällarna och tänkte därför ta med mig lite fiskegrejer.

Nu undrar jag vart man kan fiska?, jag kommer inte ha tillgång till bil, så det får bli någonstanns man kan ta sig med kollektivtrafik relativt enkelt.

Hur är det i götaälv utanför lilla bommen osv?, behövs något fiskekort?, isåfall vart köper man det?

tacksam för lite hjälp!

Ursprungligen postat av pimo Visa inlägg
    Ska ner till göteborg på jobb i två veckor from måndag.

Kommer inte ha så mycket att göra på eftermiddagarna och kvällarna och tänkte därför ta med mig lite fiskegrejer.

Nu undrar jag vart man kan fiska?, jag kommer inte ha tillgång till bil, så det får bli någonstanns man kan ta sig med kollektivtrafik relativt enkelt.

Hur är det i götaälv utanför lilla bommen osv?, behövs något fiskekort?, isåfall vart köper man det?

tacksam för lite hjälp!
    Tjohoooooo!

Ja du skulle nog satsa på "GulaKortet" om du vill fiska i Göta Älv och en del andra vatten. Jag har semester en vecka till, vi kanske kan sammanstråla för litet fiske?

MVH

Mats
    Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inlägg
      Tjohoooooo!

Ja du skulle nog satsa på "GulaKortet" om du vill fiska i Göta Älv och en del andra vatten. Jag har semester en vecka till, vi kanske kan sammanstråla för litet fiske?

MVH

Mats

Gula kortet låter bra, läste något om det här på fiskesnack, men vart löser man ett sådant?

Lite sällskap på fisket låter trevligt, Någon dag/tid som passa dig bra nu i veckan?

Jag går av jobbet vid halv fyra tiden, sedan har jag inget för mig förutom på tisdag em.

Kommentera

Ursprungligen postat av pimo Visa inlägg
        Gula kortet låter bra, läste något om det här på fiskesnack, men vart löser man ett sådant?

Lite sällskap på fisket låter trevligt, Någon dag/tid som passa dig bra nu i veckan?

Jag går av jobbet vid halv fyra tiden, sedan har jag inget för mig förutom på tisdag em.
        Det löser du i princip vart som helst, en sportfiskebutik... etc. Upptagen imorgon - hela dan Måndag? kan det var nåt?

MVH

Mats
        Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av innova, 2024-03-09, 21:37
        7 svar
        603 visningar