Göteborgs havsfiskeklubb - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Göteborgs havsfiskeklubb

Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

I går var det aktion på ghfk ville haft ett av spöna men fick nöja mig med ett par latexvadare för 25kr

Kommentera

Ursprungligen postat av räkmackan
      I går var det aktion på ghfk ville haft ett av spöna men fick nöja mig med ett par latexvadare för 25kr
      Hehe, men det var riktigt fina vadare.

Hann se ditt inköp precis innan jag försvann, var bara förbi som snabbast.
      sigpic

Kommentera

Håller med Sturgeon..GHFK är en trivsam klubb med mycket kunnigt folk i, men yngre förmågor behövs, så sök in nu, annars får ni smaka gummiklubban...:-)....
        Hälleflundrafiskare

Kommentera

Det låter mycket intressant, kommer nog att söka medlemskap inom kort.
          If we continue to do things as we have always done them, we can only expect to get the results we always have!

Kommentera

Bor i Lerum så det är inget problem. Jag och mina polare fiskar ju mest i sjöar dock. Har ingen direkt erfarenhet av havsfiske men jag slänger upp en länk till din sida på vårt forum om det är ok för dig?

Kommentera

jag bor i Torslanda, kanske skulle ta o med där. ni ville ha unga talanger sa du

Kommentera

Är ny på detta forum.
                Men söker faktiskt en fiskeklubb just nu.
                Men är boende i Trollhättan så lite långt bort kanske med Gbg.
                Man vet aldrig.....

Kommentera

[QUOTE=Sturgeon]Hej alla galna fiskare!!!

Var ett tag sedan som jag talade i stora ord om Göteborgs havsfiskeklubb. Men nu är det dags igen.

Alla ni som bor nära Gbg men även ni som bor en bit bort är välkommna att komma till klubben och kanske söka medlemskap. Titta in på www.ghfk.com så ser ni det mesta som är på gång.

Varje Onsdag är det klubbträff från kl 18.00, brukar blir förevisningar, föredrag och andra gemytliga företeelser.

Klubben passar lika mycket för rutinerade som för nybörjare. Framförallt vore det fint med fler unga deltagare.

Finns ingen som förlorar på ert medlemskap, finns många rutinerade fiskare i klubben som gladeligen delar medsig av allt de kan.

Varje år blir det ett antal klubbturer ofta även en tur upp till Norge.

Så för mer informtion gå in på hemsidan, eller kom en onsdag, finns alltid fika att förtära och första gången är gratis.

Ni får även gärna kontakta mig!

Tja
                  jag skulle kunna tänka mig att gå med i klubben, men det beror lite på. jag är inte direkt intresserad av att gå på massa möten där man snackar om vad man fått osv. inte riktigt min grej..
                  Men jag är däremot mycket intresserad av fiskeresorna som ni gör, hur ofta är ni ute och fiskar?
                  Norge resan är la den resa som är mest intressant, har varit i norge ett par gånger och fiskat men med ganska dåligt resultat.

Kan du möjligvis skicka lite information till mig på mail?
                  Gantadventure@hotmail.com

Mvh Crille

Kommentera

"Tja
                    jag skulle kunna tänka mig att gå med i klubben, men det beror lite på. jag är inte direkt intresserad av att gå på massa möten där man snackar om vad man fått osv. inte riktigt min grej..
                    Men jag är däremot mycket intresserad av fiskeresorna som ni gör, hur ofta är ni ute och fiskar?
                    Norge resan är la den resa som är mest intressant, har varit i norge ett par gånger och fiskat men med ganska dåligt resultat."

Tycker nog att du missar själva poängen med att vara med i en fiskeklubb isåf, känns som du bara vill utnyttja tillfället att åka till Norge :O
                    Det är riktigt kul at tknyta bekamtskap med folk med samma intresse, och lära och ge etc. Ajja vad vet jag, klubben verkar riktigt sjysst iaf!

Kommentera

Vart ligger medel-åldern på medlemmarna?
                      My wife says she is gonna leave me if i go fishing one more time,
                      lord how i will miss that woman...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av innova, 2024-03-09, 21:37
                      7 svar
                      613 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg stefan1