Ismete i västmanland - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ismete i västmanland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ismete i västmanland

    Snart äre dax för ismete igen, underbart!

    Någon som vågat sig ut något i år?
    Har inte legat mkt inte... men var en 3 cm kärnis några dagar ett tag, vad jag sätt!

    men ser ut som kylan kommer snart på riktigt , enligt vädret...så man kan ju hoppas det lägger sig med en 4-5cm kärnis, men det är ju bara ett önske tänkande, snöar,blir kallt,blir blask...påverkar ju isen ganska mkt!

  • #2
    Kastade i mörtstugan i måndags,, och kollade den idag+ mer mat i den,, låg väl en 15-20 mört i den,, men isen vete faan om man går ut på!
    Ska nog vänta 1 vecka till, sen fårjag testa någon skogs sjö inärheten,,,,,, bor i Virsbo.

    Kommentera


    • #3
      okej lät inge vidare! ska kasta i min på lördag, och då blir även första passet! Isen ska vara helt okej vad jag hört, massa folk som ute och fiskar på sjöarna i sala och runt om, ( hallarn osv ) .

      Kommentera


      • #4
        Isen är helt okej nu, lite lurig i kanterna bara, ingen dröm kärn is direkt men nästan 1dm stadig och okej! Var ute i lördags...bra start 10min fiske så börjar säsongen med en 5 kilos, sedan 10 talet gäddor under 3, för avsluta dagen med en 4a och en 6 kilos ! helt okej dag riktigt skönt och börja ismeta igen!

        Kommentera


        • #5
          Någon som vet om isen ligger runt om i västmanland? isåfall hur tjock?
          Senast ändrad av ekee; 2011-12-06, 19:54.

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Arbetar...
          X