HJÄLP Trailerbehov - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HJÄLP Trailerbehov

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• HJÄLP Trailerbehov

Hejsan. Jag har precis köpt min första båt som jag är sjukt glad över. MEN den ligger på en 30 kärra och min stuga där jag köpt den ligger i Graninge (47 mil typ). Inga firmor hyr längre ut trailers förutom en firma där den var uppbokad såklart. Finns det någon vänlig själ som vill hyra ut en bromsad trailer mellan den 28:e till 30:e? Jag kan lägga deposition om det behövs och jag är skadefri i trafiken sedan 17 år. Snälla jag vill ha hem min båt.

// Christer

Hej. Okq8 hyr ut båttrailers, iaf i sthlm och det är ju hyfsat nära. Kolla deras hemsida, har för mig att det står där vilka stationer som har det.

Kommentera

Är det inte bättre att hyra en stor släpkärra, typ biltrailer?
      Då kan ju båten ligga på 30 trailern som rullas upp på den andra kärran.
      //Micke

Kommentera

Ursprungligen postat av Edguy Visa inlägg
        Hej. Okq8 hyr ut båttrailers, iaf i sthlm och det är ju hyfsat nära. Kolla deras hemsida, har för mig att det står där vilka stationer som har det.
        Ok... Ska kika på det.

Kommentera

Ursprungligen postat av tre S Visa inlägg
          Är det inte bättre att hyra en stor släpkärra, typ biltrailer?
          Då kan ju båten ligga på 30 trailern som rullas upp på den andra kärran.
          //Micke
          Jag har börjat kolla efter biltransporter som kan klara en 5.10 båt på trailer, men jag kanske överskrider tjänstevikten på bilen och det är fina böter på sånt har jag hört

Kommentera

Ursprungligen postat av tenoren Visa inlägg
            Jag har börjat kolla efter biltransporter som kan klara en 5.10 båt på trailer, men jag kanske överskrider tjänstevikten på bilen och det är fina böter på sånt har jag hört
            Sant. Man bör givetvis kolla ungefärlig vikt på ekipaget så att det någorlunda rimmar med max dragvikt på bilen.
            Det var bara en tanke.....

Kommentera

Jag googlade och fick ganska många träffar på företag som hyr ut båttrailers både i Västerås och o sthlm, så det ska gå att lösa om du inte får napp här.
              Jag tror på Leif. Dessutom tror jag på Göran, Erik och Elanen. Robert Lind i Kramfors, vem fn är det?

Kommentera

Ursprungligen postat av Abumatic220 Visa inlägg
                Jag googlade och fick ganska många träffar på företag som hyr ut båttrailers både i Västerås och o sthlm, så det ska gå att lösa om du inte får napp här.
                Jo jag fick upp en del jag med men alla har slutat hyra ut för att dom blir förstörda och att det inte är lönsamt. Har ett ställe till som jag inte kollat dock. Sen skulle jag kunna få låna en kompis i stockholm som är en obromsad 80 trailer upp till 600kg. Tror ni den klarar en Örnvik 510 med en 50hk på?

Kommentera

Löste de sig???

Kommentera

Allt löste sig till det bästa

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X