Ta med dig leg-lock på gäddfiske för det brukar kunna innebära Gös i båten.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiskekompis
Collapse
X
-
Letar fiskesällskap jag också. Hade en båt men fick den stulen. Kvar har jag 15hk 2-takt LR och elsnurra(om någon har bara en roddbåt). Annars erbjuder jag lättsamt och trevligt sällskap både vad gäller landfiske och från båt. Bara att pma eller maila Hellsturm@gmail.com
Kommentera
-
Tjo, letar väl som alla andra efter nån å dela tankar om fiske med.
Själv har jag endast fiskat från land. Då från bryggor vid gäddeholm/ängsö. Men nappen har uteblivit mer än att man fått 2 små gösar. :/
E rätt färsk ang detta efter ha haft spöna på hyllan allt för länge. Så tips kan man ju aldrig få nog av. Sist jag fiska va de nylon linor som gällde. Nu är det nya rön
Blir intressant å följa div diskutisoner på detta forum.
Kommentera
-
Tjena Grabbar,
Kanske dags att ta upp den här tråden igen.
NU finns inte längre några ursäkter för mig att hålla mig på land.
Båt med ekolod är införskaffat, och vi har dessutom flyttat till Kvicksund, så är det någon som är sugen på att hänga med ut och fiska när isen har släppt så är det bara att säga till.
Måste dock framföra att jag kan inte ett dugg om vattnen utanför Kvicksund så det kommer bli mycket letande innan vi hittar fisk.
Hör av er..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av tpettersson Visa inläggTjena Grabbar,
Kanske dags att ta upp den här tråden igen.
NU finns inte längre några ursäkter för mig att hålla mig på land.
Båt med ekolod är införskaffat, och vi har dessutom flyttat till Kvicksund, så är det någon som är sugen på att hänga med ut och fiska när isen har släppt så är det bara att säga till.
Måste dock framföra att jag kan inte ett dugg om vattnen utanför Kvicksund så det kommer bli mycket letande innan vi hittar fisk.
Hör av er..
Leta är väl lite av nöjet också Intressant med "nytt" vatten också. Så ska klura lite på den frågan å återkommer nog framöver .
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera