Kolbäcksån? Behöver svar snabbt !! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kolbäcksån? Behöver svar snabbt !!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Sammanfogade dina 2 ämnen om samma å.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jakedasnake Visa inlägg
      Ja, de går upp där, dock ovanligt med gös på senhösten har jag hört, sommaren så går de upp där, gäddan är väl ganska stationär och det kan väl finnas någon Badguy i de mörka vattnen
      TACK FÖR SVARET !! fan va skönt att höra, abborren är väll också rätt stationär där va? plus många snackar om något kraftverk.. om jag går av vid hallstahammar station, jag vet att jag ska röra mig uppåt men hur långt är det att gå till kraftverket ungefär??
      sigpic
      tillhör kategorin --> fiskenarkomaner
      :fishttp://www.fiskesnack.com/forum/image.php?type=sigpic&userid=23355&dateline=132604 0725k:

Kommentera

Fan va nice, abborren också då eller? plus hur hittar man till kraftverket som alla snackar om?? ska gå av vid hallstahammar station som ligger nära campingen enligt kartan sen röra mig uppåt mot kraftverket men hur långt är det dit?
        sigpic
        tillhör kategorin --> fiskenarkomaner
        :fishttp://www.fiskesnack.com/forum/image.php?type=sigpic&userid=23355&dateline=132604 0725k:

Kommentera

Att stå och fiska vid nedlagda kraftverket kan vara riktigt bra ibland. För två somrar sedan fick jag 33 abborrar på 4 timmar med en vibrax spinnare där. Att få Öring där är mycket ovanligt så känn dig lycklig . Vad använde du för drag?

Kommentera

Startar upp en gammal tråd nu, men det behövs inget fiskekort i ån va om man är under 16 år?

EDIT: Dumskalle som man är kanske man ska ta och dubbelkolla tråden innan man skriver något, svaret på min fråga fanns ju tidigare i tråden.
            Senast ändrad av OscarD; 2014-01-04, 19:25.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
            X