Fiske i Holmsjön i Ånge kommun - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske i Holmsjön i Ånge kommun

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Aha ja men då vet jag vem du är

Blev riktigt sugen på att fiska i holmsjön nu. Ska göra ett test att övertala polaren att vi ska åka dit en helg till hans stuga

Kommentera

Vad skoj ! Och polarn jag åker dit med varje år, det är mattias som du säkert också minns från nordisk isånnafall !
      Ja gör det, tycker det är en riktigt kul sjö bara man börjar hitta runt hjälpligt iaf.

Kommentera

Vet garanterat vem det är om jag skulle se han men jag suger på namn

Kommentera

Finns grymt mycket fina vatten i västra Medelpad.
          Jag fiskar en hel del i Ljungan och många av sjöarna i närheten är så gott som ofiskade..
          Finns några större sjöar där jag har stugan där man i princip aldrig ser någon båt ute på vattnet.

Senaste åren har vi fått flertalet abborrar på runt kilot, flera gäddor på 7-9kg samt toppar på 11,5 & 13,9kg. En av mina fiskepolare fick även en öring på 3,7kg tidigare i år..

Enda nackdelen är att man inte kan lägga den tiden man vill där pga jobb, familj mm mm. Man är begränsad till att fiska på helger och då sambon jobbar vissa helger så blir det tyvärr för sällan man är där.

Kommentera

Vet någon av er ifall det finns stugor att hyra runt omkring där? Har planerat in en 3 dagars sväng med en kompis men vi har inte bestämt vart än bara.

Kommentera

Nä verkar vara svårt att hitta faktiskt!
              Vet inte om campingen där har stuguthyrning ?

Kommentera

Får kolla det annars får man kanske slagga i bilen rätt okey faktiskt när man fäller ner baksätet och lägger ut madrass

Kommentera

Ja det funkar så länge man inte har polarn med sig och råkar springa på någon hona ute på sjön!

Kommentera

Någon man kan låna båt av vid sjön?

Kommentera

Finns det djupkarta över sjön? Jag har googlat och kollat på Holms FVF's sidor men inte hittat något.
                      Predatorshopen.se - Butiken för dig som älskar predatorfiske!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Brobaits Thomas, 2024-07-07, 18:10
                      0 svar
                      39 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Brobaits Thomas  
                      Arbetar...
                      X