Gädd höstfiske i Kågefjärden. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gädd höstfiske i Kågefjärden.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Gädd höstfiske i Kågefjärden.

Jag undrar ifall någon vet av några bra gäddvikar i kågefjärden.
    Har flyttat tillbaka till min "hometown" Kåge och snabbt investerade jag i ett Jerk set och har haft rätt bra utdelning under sommaren. Men nu är det höst och jag är sugen på att bli medlem i 10+ klubben.

Har fiskat av alla vikar på västra sidan + Oxholmen och Ostviken. Hittat rätt fina ställen i lillåviken, mellan bastuholmen och billören + kågesågen. Men nu dom senaste 2veckorna har det varit dött. Undrar ifall någon vet vart dom gömmer sej på hösten? Har varit ute och lodat och fiskat av alla djupkanter jag hittat.

Jag förväntar mej inte att ni ska avslöja just erat kanon höstställe, men bara ungefär vart i fjärden man ska fiska.

Tack på förhand// En äkta catch 'n release gädd fiskare

Bor i skellefteå och har kusiner i kåge När det gäller frågan så har jag hört att lillåviken är ett av dom bättre ställena. Om det varit dött kanske det är dålig huggperiod eller som dom flesta höstgäddorna gör så simmar dom till djupet och tar abborrar,gösar..och min swim whizz...............
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Vill du annonsera på Fiskesnack.com ?Klicka här för mer information
    Joina Fiskesnack.com på Facebook Klicka här

Kommentera

Jo. + att lillåviken är djup också. Lodade och fick 6.3meter. Har även fått tips om kattisgrundet. Ska ut och kolla lite imorron efter bryggvakten är över. Lagom där vid 6 på morron.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
      X