Gjorde slag i saken i dag och drog ner min nya fiskekajak till älven för en premiärtur . Snacka om bra pryl dessvärre så blev det inte någon fisk men det spelade inte någon roll i det fina vädret. I vanlig ordning så överskattade jag mig själv och paddlade alldeles för långt rakt ner ifrån hyvlargränd ända ner till Bergsboda jag kan bara säga att det inte var någon lek att paddla hem motströms i motvind så nu sitter jag fortfarande helt slut i gammkroppen och gruvar mig inför hur jag skall ta mig upp ur sängen i morgon är man 55 år så borde man veta bättre ps när jag google mappade min färd så blev det drygt en mil ville bara skryta lite
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Kajak premiär i Umeälven
Collapse
X
-
Kajak premiär i Umeälven
Gjorde slag i saken i dag och drog ner min nya fiskekajak till älven för en premiärtur . Snacka om bra pryl dessvärre så blev det inte någon fisk men det spelade inte någon roll i det fina vädret. I vanlig ordning så överskattade jag mig själv och paddlade alldeles för långt rakt ner ifrån hyvlargränd ända ner till Bergsboda jag kan bara säga att det inte var någon lek att paddla hem motströms i motvind så nu sitter jag fortfarande helt slut i gammkroppen och gruvar mig inför hur jag skall ta mig upp ur sängen i morgon är man 55 år så borde man veta bättre ps när jag google mappade min färd så blev det drygt en mil ville bara skryta liteTaggar: Ingen
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.