Sjösätta båt i Överuman? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sjösätta båt i Överuman?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Sjösätta båt i Överuman?

Hej på er. Jag och farsgubben tänkte prova att fiska i Överuman i sommar. Verkar inte finnas någon båtuthyrning där så då tänkte jag ta med min balja på släp. Finns det nån som vet om det finns nån bra plats att sjösätta på? Väldigt tacksam för svar Mvh Magnus

Ingen som vet???

Kommentera

TK Trailer har en app med båtramper i alla fall till android. Enligt den så ska det finnas några bla vid Kåtaviken, Linsundet 300meter från Norska gränsen, Mjölkbäcken och vid Rukkon.Vet inte vart och hur dom är, har inte varit där men funderar på att åka dit nånstans i sommar.
      StefanR

Kommentera

Mjölkbäcken är låst av stugbyn där ovanför. Strax norr om strimasund finns det en väg som går ner till vattnet, där bör det gå att sjösätta. Annars är det i kåtaviken. Vet dock inte skicket på naturramperna.

Kommentera

Tackar så mycket för svar, då har jag lite koll iaf Vill inte dra med båten 50 mil för att sen inte kunna sjösätta. Kör 4 hjulsdrift och är van att sjösätta på oländiga platser så bara man tar sig ner till vattnet så ska det nog lösa sig.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
          X