Ursprungligen postat av RoineO
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
När släpper isarna tror ni?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av LobL Visa inläggVar också där och kollade läget idag, tar dit båten imorgon och stannar säkert ute hela dagen. Gissar att det är fritt fram och använda rampen?Jag är en fotograf och filmskapare som älskar det kontrollerade kaos som följer med kajakfiske.
Sponsor: https://Kajakfiskarna.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av RoineO Visa inläggJa det är fritt fram. Vi på Kajakfiskarna.se funderar på gäddprämiär där imorgon, så vi kanske ses. Håll utkik efter fiskekajaker och säg gärna hej
Kommentera
-
Ursprungligen postat av mskat Visa inläggBlev det nån fisk?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av LobL Visa inläggIcke, men fiskar knappt. Har ny båt så försökte mest lära mig hur allt fungerade etc. Skönt att få den i vattnet en sväng
Kommentera
-
Ursprungligen postat av mskat Visa inläggOkej! Vad är det för båt du har? Finns en ramp öppen för sjösättning i älven såg jag idag. Men den är ganska brant.
Kommentera
-
Det är väl ingen riktig ramp direkt. Men en natur ramp med grus iallafall. Om man åker förbi Ica maxi och vidare förbi Gimonäs båtklubb. Och sen följer du vägen mot där dom lastar timmer. Fortsätter in efter grusvägen som är där. Så kommer du in till en liten stuga, ute på udden där går det. Finns ju även en gräs ramp efter obbola vägen vid flyget. Vet inte om det går där dock.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av mskat Visa inläggDet är väl ingen riktig ramp direkt. Men en natur ramp med grus iallafall. Om man åker förbi Ica maxi och vidare förbi Gimonäs båtklubb. Och sen följer du vägen mot där dom lastar timmer. Fortsätter in efter grusvägen som är där. Så kommer du in till en liten stuga, ute på udden där går det. Finns ju även en gräs ramp efter obbola vägen vid flyget. Vet inte om det går där dock.
Ganska bra fiske ute vid betongklumparna där. Brukar fiska abborre där på somrarna.
Rampen är så där, men det bör gå att sätt ned båten där utan större problem. Om inte annat så bär det vara isfritt på andra sidan även, där vi flygplatsen? Det är väl en naturramp även där?Jag är en fotograf och filmskapare som älskar det kontrollerade kaos som följer med kajakfiske.
Sponsor: https://Kajakfiskarna.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av RoineO Visa inläggTror det är bergsboda du menar.
Ganska bra fiske ute vid betongklumparna där. Brukar fiska abborre där på somrarna.
Rampen är så där, men det bör gå att sätt ned båten där utan större problem. Om inte annat så bär det vara isfritt på andra sidan även, där vi flygplatsen? Det är väl en naturramp även där?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera