Tjenare, jag är sugen på att fylla upp frysen med lite betesfisk inför vintern. Är det nån som vill bjuda på nåt bra ställe där man kan dra lite större mört, id eller braxen runt Umeå?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Betesfisk
Collapse
X
-
Jag (upplevde att jag) fick ungefär en miljon mörtar vid brofästet på Ön.. Hade hoppats på en fet Id men tji fick jag
Dock var detta på sommaren.
(av skäl som inte bör yttras öppet finns det däremot anledning att tro att det finns hög koncentration av betesfisk mitt i strömfåran mellan maxi och öns södra spets)
Mvh
-
Ursprungligen postat av nilsson761 Visa inläggJag (upplevde att jag) fick ungefär en miljon mörtar vid brofästet på Ön.. Hade hoppats på en fet Id men tji fick jag
Dock var detta på sommaren.
(av skäl som inte bör yttras öppet finns det däremot anledning att tro att det finns hög koncentration av betesfisk mitt i strömfåran mellan maxi och öns södra spets)
Mvh
Kan det vara småidar? Funkar bra som betesfisk det oxå i o f.
Iden går i stim längs kusten, prova utkiken de kommer ofta där.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av zharky Visa inläggTjenare, jag är sugen på att fylla upp frysen med lite betesfisk inför vintern. Är det nån som vill bjuda på nåt bra ställe där man kan dra lite större mört, id eller braxen runt Umeå?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera