Finns det inga från detta forum som skriver här?? Det är ju helt dött ju?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Värmlan/Karlstad osv
Collapse
X
-
Ja kan ju bidra me mitt senaste fiske: 22/10 fiskar på Vänern(Gränsjön/Skattkärrs viken). Utdelningen på gädda denna dag lät vänta på sej. Gav mej ut vid 9 tiden och inte ett hugg förens 1530 men den kommande halv timmen bjöd på 3st smågäddor och sen var det dött igen.
Gäddorna i denna del av sjön har antingen väldigt specifika huggtider eller så tog ja dom 3 som fanns och dom ville inte bli återfångade.
Annars har höstfisket inte varit direkt lysande - tyvär.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av karlsson_456 Visa inläggJa kan ju bidra me mitt senaste fiske: 22/10 fiskar på Vänern(Gränsjön/Skattkärrs viken). Utdelningen på gädda denna dag lät vänta på sej. Gav mej ut vid 9 tiden och inte ett hugg förens 1530 men den kommande halv timmen bjöd på 3st smågäddor och sen var det dött igen.
Gäddorna i denna del av sjön har antingen väldigt specifika huggtider eller så tog ja dom 3 som fanns och dom ville inte bli återfångade.
Annars har höstfisket inte varit direkt lysande - tyvär.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av poppers man Visa inläggFisket i Värmland. Tycker bara att det är konstigt att det är så få från Karlstad med omnejd som skriver.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av JiBbR Visa inläggMan kanske inte vill avslöja sina heta ställen och taktiker som har tagit år av sökande att hitta bara för att någon är föt lat för att själv leta.!! Ta fram en karta och ut och sök.
Om jag inte missminner så var det en tjej som drog nån på 15 i älven tror jag. Men du kan gärna skicka ett PM vart jag kan hitta dessa "100" Gäddor du får det så lätt att låta.
Tror du fiskar i Skoghalls delen. Runt rävön kanske?
Kommentera
-
Kan ge tips på gädda runt Karlstad var där förra vecka och fiskade gädda fick 9 st mellan 2 - 10 kg varav 1 st 10kg, 1 st 6kg och flera på 4-5kg , helt otroligt bra. Kastade med Zalt papegoja och tog alla mellan skoghall och mariebergsviken på älven.
Nån som vet var man får stor gädda runt Örebro eller om det möjligen finns i Sottern?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av marcusosterberg, 2024-09-10, 19:57
|
0 svar
121 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg 2024-09-10, 19:57 |
Kommentera