Isar i Karlstad! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Isar i Karlstad!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Isar i Karlstad!

Om någon märker när isarna på sjöarna i Karlstad försvinner så var snäll att meddela mig! Syftar mest på rudtjärn och Kroppkärrsjön.

Tack på förhand

ligger typ 3 dm i den där kanalen som alla har mörtstugorna i..

Kommentera

haha simon aka rudtjärnsmongot...! ett tag till lär du få vänta faktiskt...! hur tidigt körde ni första passet i rudtjärn förra året...?? du vet när vi kom dit också...! får för mig att det va redan i april :S

Kommentera

Originally posted by jerka!
        haha simon aka rudtjärnsmongot...! ett tag till lär du få vänta faktiskt...! hur tidigt körde ni första passet i rudtjärn förra året...?? du vet när vi kom dit också...! får för mig att det va redan i april :S
        Kommer inte ihåg riktigt... men när vi var där och ni kom så var det inte första passet iallaf...

Kommentera

Jo rudtjärn måste vara skitkul att lägga sin fritid i/på... Fan en gåg hörde jag talas om en som sett en som sa att han pratat med några som hört en 2kilos sutare i vassen... Det kanske inte är storleken ni är ute efter.. Jaja ni metare är något allseles extra ni.
          Sarv finns det la hyffsat kanske, möjligtvis, ibland.

Speciemen fiske betyder ju "exemplar fiskse" och exemplar är de ju i alla fall=)

Kommentera

Originally posted by Kungen
            Jo rudtjärn måste vara skitkul att lägga sin fritid i/på... Fan en gåg hörde jag talas om en som sett en som sa att han pratat med några som hört en 2kilos sutare i vassen... Det kanske inte är storleken ni är ute efter.. Jaja ni metare är något allseles extra ni.
            Sarv finns det la hyffsat kanske, möjligtvis, ibland.

Speciemen fiske betyder ju "exemplar fiskse" och exemplar är de ju i alla fall=)
            Grejjen med Rudtjärn är inte storleken på sutarna, utan stämmningen när man fiskar där. Jag fiskar uteslutande hela dygn med övernattande under bar himmel där. Helt sjukt spännande eftersom det hugger ganska ofta.
            Vad beträffande storlek på fisken så har jag fått
            sutare på 2000 g och sarv på 1200 där.

Kommentera

ohh en sarv på 1200g ??? var det inte en id får jag för mig!?? ni kunde ju itne se skillnad då...

Kommentera

Nu är rudtjärn isfri! bara ut o fiska
                För det sista som överger fiskeren är ju hoppet!

Kommentera

Originally posted by jerka!
                  ohh en sarv på 1200g ??? var det inte en id får jag för mig!?? ni kunde ju itne se skillnad då...
                  Skit ner dig nu för fan :p

Kommentera

Originally posted by Kurre
                    Nu är rudtjärn isfri! bara ut o fiska
                    Jo jag vet. Såg sundstatjärn isfri när jag åkte hem på sportlov

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av marcusosterberg, 2024-09-10, 19:57
                    0 svar
                    124 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg marcusosterberg  
                    Arbetar...
                    X