någon som vet något om ål fisket i karlstad trakterna? är det värt att försöka någonstans och i så fall vart?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ål i Karlstadstrakterna ?
Collapse
X
-
schlusser, du har garanterat ål hos dig. Kör hårt!Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se
-
Ju mer gömslen ju bättre ålbiotop och vadrings, betesfisk ställen såsom sund, pålar, bryggor osv. Kolla igenom lite andra trådar så har du en massa svar.
Du måste inte ha sticka å trä igenom betet. Tafs bör du ha av ngt slitstarkt material som tål tuffa tag i form av gäddtänder, musslor, stenar osv. Ålen gör allt för å gå fast i allt den hittar och pallar inte tafsen för hårda skavningar så är det kört. Minst 0,50 nylon, jag själv kör med "Kryston Quicksilver 45lb" abrasion resistant snag / shockleader.Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Kommentera
-
Det var så lite så, det é bara å fråga på
Sitter hemma nu, men polarna ringer å rapporterar om 2 ålar från två olika ställen, dessutom två bonus abborrar på kilot......men jag å min klumpfot är hemmaEgenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Kommentera
-
Originally posted by Push-Up
Det var så lite så, det é bara å fråga på
Sitter hemma nu, men polarna ringer å rapporterar om 2 ålar från två olika ställen, dessutom två bonus abborrar på kilot......men jag å min klumpfot är hemma
><(((*>
El Crapone, tack tack.....kan meddela att 5 man på 2 ställen, landade och releasade 3 ålar(ca 1,2kg/st) och 11 gösar top 3,5 3,3 3,0 2,8 2,0 veckan efter fullmåne rockarEgenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Kommentera
-
Push-Up, du får haka på och fiska Sutare vetja ... det fixar du med klumpfoten. Lätt !C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av marcusosterberg, 2024-09-10, 19:57
|
0 svar
124 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg 2024-09-10, 19:57 |
Kommentera