uj uj snart dax att lägga i båtjäveln på orrholmen då. Hoppas den har överlevt vintern. Fiske till helgen i norsälven låter hett. Ska vi köra din båt trash?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bra fiske i närheten av Karlstad?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Kattenuj uj snart dax att lägga i båtjäveln på orrholmen då. Hoppas den har överlevt vintern. Fiske till helgen i norsälven låter hett. Ska vi köra din båt trash?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av trashmastajapp, om vi hinner laga den. det skall regna och snöa, det är inte bra när lagningen skall härda. men annars får vi köra ändå, fast utan åror. Hur svårt kan det va?Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
Ingen seger utan greger.
Ursprungligen postat av BrunteMäktig vändning av FBK igår!
Edit: Trist att det inte blev Linköping istället för frölunda. Hade vart kul för dem samt en rolig final.
Katten: Har vi andra båtar att tillgå? Om vi blir många eller inte får lagningen att fungera bra. Lite is kvar i kanterna men bara en smal sträng så nästan allt är öppet.
Någon som har rapporter om klarälven? Börjar det öppna sig mera på några ställen? Hur ser det ut i fåran ut mot segelklubben?
Kommentera
-
Ska ut och röra mig sen idag och kolla isarna, kan höra av mig....
Kommentera
-
Linålen
Ursprungligen postat av trashmastalite OT: Skoja inte! var nervös redan på morgonen så jag knappt kunde äta lunch... vid 3-1 till hv stängde jag av tvn och gick och testade nya beten i badkaret. återvände till tvn när en kompis ringde och meddelade 3-2. kunde inte sitta och kolla slutet utan vandrade planlöst runt i vardagsrummet med hjärtklappning! men de är gött att de tog det, även om det var lite väl spännande ett tag.
Edit: Trist att det inte blev Linköping istället för frölunda. Hade vart kul för dem samt en rolig final.
Katten: Har vi andra båtar att tillgå? Om vi blir många eller inte får lagningen att fungera bra. Lite is kvar i kanterna men bara en smal sträng så nästan allt är öppet.
Någon som har rapporter om klarälven? Börjar det öppna sig mera på några ställen? Hur ser det ut i fåran ut mot segelklubben?
Du kommer ut med ismeteprylarna ett tag till!
Bara att undvika rännan.
Säkraste vårtecknet!
Det spelas SM-finaler i LLA.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av LinålenDu kommer ut med ismeteprylarna ett tag till!
Bara att undvika rännan.
Säkraste vårtecknet!
Det spelas SM-finaler i LLA.
jag väntade just på att den kommentaren skulle komma, om vårtecknet. finns inget bättre, tur att det blev final annars hade vi fått vänta på våren några veckor till...
Kommentera
-
Kikat runt lite och det ända stället som man ser vatten nu verkar vara mellan gångbron och bilvägen vid gubbholmen, det lär nog dröja ett tag innan det blir isfritt.
Man får väl ta sig ner till kapplands bron och fiska lite om det inte regnar och blåser allt förjävligt....
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Everflowannars är det ju öppet i forshagaforsen.
även alsterån är öppen överallt för den som vill
Tog en bättre titt på isen runt gubbholmen och den e påväg bort, sakta men säkert
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av marcusosterberg, 2024-09-10, 19:57
|
0 svar
125 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg 2024-09-10, 19:57 |
Kommentera