Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Havsöringsrapporter i Stockholm
Collapse
X
-
Någon som vet vilka platser är lämpligast i sthlm för att fiska HÖ med spinn just nu? Har aldrig fiskat havsöring förut och jag skulle vilja prova. Bor i västerort och Mälaren som jag oftast fiskar i har is nära stranden så jag kan inte fiska så bra där.
Fiskar med ett haspelspö, från land, främst inriktat på gäddor, finns de någon chans att få HÖ i sthlmstrakten med den utrustningen?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Blinker Visa inläggFunderar på att byta mitt profilnamn till " mannen som talar med öringar" eller vad tror ni?[ATTACH=CONFIG]75962[/ATTACH]
Har inga övriga kommentarer skulle säga BEHÖVS INTE i detta fallet, bortslängd tid att önska lycka till.. sånt sköter du nog bättre själv! ABSOLUT BÄSTA HÄLSNINGAR!I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Conium Visa inläggNågon som vet vilka platser är lämpligast i sthlm för att fiska HÖ med spinn just nu? Har aldrig fiskat havsöring förut och jag skulle vilja prova. Bor i västerort och Mälaren som jag oftast fiskar i har is nära stranden så jag kan inte fiska så bra där.
Fiskar med ett haspelspö, från land, främst inriktat på gäddor, finns de någon chans att få HÖ i sthlmstrakten med den utrustningen?I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Blinker Visa inläggFunderar på att byta mitt profilnamn till " mannen som talar med öringar" eller vad tror ni?[ATTACH=CONFIG]75962[/ATTACH]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inläggDu måste läsa på kraftigt här, mälaren ikke var vi letar HÖ om vi gör detta... läs på mycket noga, fisk ifråga förekommer ikke överallt.. du bör förvissa dej om att vald fiskeplats innehåller art ifråga och vad gäller mälaren...
Kommentera
-
Tackar,tackar Tam tam för en sån fin kommentar.Hade jag inte varit så pass lat så skulle jag komma här med ännu fler rapporter och bilder men jag är såååååå lat.
Däremot vill jag passa på och uppmuntra alla som tvekar att ge sig ut i kylan efter hö TVEKA INTE, UT och FISKA
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Conium Visa inläggJag uttryckte mig lite dåligt, jag vet fullt väl att de inte finns HÖ i mälaren, menade bara att jag oftast fiskar i Mälaren efter främst gädda, men att jag nu inte kan de och tänkte därför prova HÖ i sthlm eller österut.Senast ändrad av Hemi; 2015-02-06, 20:48.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Blinker Visa inläggTackar,tackar Tam tam för en sån fin kommentar.Hade jag inte varit så pass lat så skulle jag komma här med ännu fler rapporter och bilder men jag är såååååå lat.
Däremot vill jag passa på och uppmuntra alla som tvekar att ge sig ut i kylan efter hö TVEKA INTE, UT och FISKA
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Blinker Visa inläggTackar,tackar Tam tam för en sån fin kommentar.Hade jag inte varit så pass lat så skulle jag komma här med ännu fler rapporter och bilder men jag är såååååå lat.
Lägg ut framtida rapporter här iaf, de yngre behöver detta (definitivt..) och vi äldre (gubbar) inser att det fortfarande om man är envis och kan sin sak lönar sej...
Absolut bästa hälsningar vet du varje dag i veckan!I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Havsöringsrapporter i Stockholmav BlinkerDet där teorier om vilken färg som funkar bäst är just ”teorier” som har inte mycket att...1 Foto
-
Kanal: Region Stockholm
2023-12-10, 20:45 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av patrika, 2011-10-19, 13:25
|
2 286 svar
385 677 visningar
0 gillar