Ursprungligen postat av Elite Staff
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Havsöringsrapporter i Stockholm
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Elite Staff Visa inläggHur ser fisket ut runt Kappelskär? någon som fot något därSenast ändrad av Silverbågen; 2014-01-06, 16:31.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av lausvik Visa inläggTopphemligt. Tillträdesförbud. Får inte ens nämna stället.
Men jag undrade bara om det var någon som fot något där dom sista dagarna.
Själv så brukar jag gå längs med högerkanten om hamnen sandstranden och viken med stenen utanför.
Undra bara om man ska åka dit eller till Torö.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Elite Staff Visa inläggJag har ju landställe där. Och vad är det som är så hemligt har fiskat där för.
Men jag undrade bara om det var någon som fot något där dom sista dagarna.
Själv så brukar jag gå längs med högerkanten om hamnen sandstranden och viken med stenen utanför.
Undra bara om man ska åka dit eller till Torö.
Ibland skall man inte gå över ån efter vatten.....det fångas....och fotas fisk...både på Torö och Kapellskär.....
/SSenast ändrad av Silverbågen; 2014-01-06, 16:30.
Kommentera
-
Det var ju väl bra att veta!
Tack för att ni håller firrarna sysselsätta!
//T
PS:Nu börjar det suga ordentligt i fisketarmen!Senast ändrad av tonyex; 2013-12-27, 22:13.
Kommentera
-
Tänkte göra premiär i denna tråd nu. Efter sex år med många många bompass på havsöringfiske i Stockholms skärgård klev en lätt lekfärgad på 50 cm på idag. Släpptes snabbt tillbaka och hoppet är tänd för kommande års fiske. Det var södra skärgården som levererade!
Denna tråd har varit en inspiration och beviset på att de finns där ute, trots att silvret lyst med sin frånvaro fram till idag :-)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Tunan Visa inläggTänkte göra premiär i denna tråd nu. Efter sex år med många många bompass på havsöringfiske i Stockholms skärgård klev en lätt lekfärgad på 50 cm på idag. Släpptes snabbt tillbaka och hoppet är tänd för kommande års fiske. Det var södra skärgården som levererade!
Denna tråd har varit en inspiration och beviset på att de finns där ute, trots att silvret lyst med sin frånvaro fram till idag :-)
Kajo skvallrade tidigare idag....och på måndag är det på det igen....cya!
/SSenast ändrad av Silverbågen; 2014-01-06, 16:29.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Silverbågen Visa inläggGrattis till den spräckta Silversvennen!
Kajo skvallrade tidigare idag....och på måndag är det på det igen....cya!
/S
Kajo är en bra guide han kämpade tappert idag!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Greendanger Visa inlägg"Topphemligt. Tillträdesförbud. Får inte ens nämna stället."
Och jag som tänkt köra söder om huvudstaden i helgen, så tack för tipset ;-)
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av patrika, 2011-10-19, 13:25
|
2 286 svar
385 797 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Nextline