Ursprungligen postat av TAMTAM
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Havsöringsrapporter i Stockholm
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Gös_Hasse Visa inläggJag kom dit kl runt kl 17, började fiska från Cafe Opera sidan och då stod det 2 pers och fiskade vid medeltidsmuseet. Innan jag hann runt hade de försvunnit, var en av dem du?
Fiskade fram till 20.30 men ingen fisk upp
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inläggOk. Blev ett kort pass för mig för jag var tvungen att dra strax efter 17, inget för mig heller. Var säkert dig jag såg vid Cafe Opera då.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Gös_Hasse Visa inläggJag har fiskat rätt mycket de 3 senaste månaderna i mörker runt Strömmen, aldrig lyckats kroka en HÖ och ännu mindre en Lax. Har nå tips på betesfärger vid mörker samt djup/platser som funkar bra?
Syns bra nerifrån det mörka vattnet om man tittar uppåt.
Skitfiske!Jag tror på Leif. Dessutom tror jag på Göran, Erik och Elanen. Robert Lind i Kramfors, vem fn är det?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Gös_Hasse Visa inläggJag har fiskat rätt mycket de 3 senaste månaderna i mörker runt Strömmen, aldrig lyckats kroka en HÖ och ännu mindre en Lax. Har nå tips på betesfärger vid mörker samt djup/platser som funkar bra?
Fler tips Djurgårdsbrunnskanalen hela sträckan, Dalarö kanal, samt troligen men inte säkert Strömma kanal på ställen där det drar.I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inläggOk, tips Barnens hus på Djurgården, följ vägen neröver mot sjön, ha med räkor gå ut på bryggan till ände, då ska du ha Djurgårdsbrunnskanalen på höger sida (kanotuthyrningen) när du är ute på bryggan, skicka ut räkan och vänta...
Fler tips Djurgårdsbrunnskanalen hela sträckan, Dalarö kanal, samt troligen men inte säkert Strömma kanal på ställen där det drar.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av lausvik Visa inläggGrattis, grattis, grattis! Men... Är det bara jag som tycker att det är aningen nedslående att ett sprall verkar vara den största händelsen på länge inom havsöringfisket i stockholmsområdet? Inte för att jag vill förringa Magnus upplevelse eller ta ifrån honom glädjen men nog skulle man gärna se litet bilder på kustfångade, blanka, femkilos med fettfena?
Haha riktigt bra!!!I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av patrika, 2011-10-19, 13:25
|
2 286 svar
385 757 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Nextline