Fiskeintresserade tjejer? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskeintresserade tjejer?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskeintresserade tjejer?

Hur är det egentligen? Finns det några tjejer som ägnar sin lediga tid med fiske? Tjejer som är genuint intresserade av fiske och inte bara för att deras killar är det?

Finns det några SINGELTJEJER som är intresserade av fiske?

Eftersom min fritid är väldigt fokuserad på fiske så vore drömmen att kunna dela detta intresset med en tjej,
    Älskar vara ute på sjön och fiska, så finns det någon i Stockholms området??
    André Eklund

Så intresserade att de kan lägga en vecka i ett tält mitt ute i ingenstans utan ett hugg är det nog få som är. Men att de kan få för sig att föreslå att åka och fiska finns en del. Har haft tur då min käring gillar att fiska. Vi var nyss och metade för att hon ville. Och 5 av hennes 8 systrar vill gärna fiska. Helst med mig och käringen då det brukar bli fisk då men ibland åker de själva eller med någon annan.

Finns säkert sådana tjejer i Stockholms området också. Men då kanske man inte skall leta på stureplan.

Kommentera

Haha jag har då aldrig haft turen att hitta dom som föreslår att man ska fiska :P

Kommentera

Brukar inte komma dagen efter ett one night stand(missförstå inte). Men antar att om man bor i STHLM så ökar chansen om man hittar någon som är inflyttad eller uppvuxen i skärgården eller på ytterområdena runt mälaren. Verkar som om fiske under barndomen är mer eller mindre ett krav för intresse.

Tror det tog något halvår innan min käring vågade fråga om vi inte kunde fiska istället för att titta på tv.

Kommentera

Vet att det finns en i södra STHLM i alla fall. Då jag har en svägerska där.

Kommentera

Haha well, uppvuxen och fortfarande boende i södra Stockholms skärgård och inte fasen är det många tjejer som vill fiska

Kommentera

Du får ta en bild på favoritbetet och ha med i plånboken. Sen när du träffar någon intressant får du fråga om hon vet vad det är. OM nu fiskeintresset är det viktiga. Om det räcker med vilket fiskeintresse som helst så ta en bild på ett metspö.

Men i de flesta fall brukar attraktionen vara viktigast och då bör man inte nämna jakt eller fiske under de första månaderna och sedan förklara hur det faktiskt ligger till(gäller att hitta rätt tillfälle): "Du kommer knappt att se mig under dessa månader. ***-***. Så nu vet du och om det inte passar så får jag leta vidare."

Så gör de som är riktigt jakt intresserade häromkring då det annars aldrig skulle kunna fungera Augusti till Februari då vildsvins, rådjurs och älgjakten pågår. Arbete på dagarna, vildsvin på kvällar och nätter och älg och rådjur på helgerna. Gärna en vecka eller två med älg/björn jakt i Norrland.

Kommentera

Ja får köra det där med draget i plånboken och se, väldigt konstig att inga tjejer endå fiskar så mycket för träffat så många som tycker det är kul men sen kommer det till att ta i fisken då springer man
                André Eklund

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av patrika, 2011-10-19, 13:25
                2 286 svar
                385 954 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Nextline  
                Startad av Mr. Bäckröding, 2024-04-21, 07:07
                9 svar
                459 visningar
                0 gillar