Jag har sökt lite efter info om P&T-vatten i Stockholmstrakten och hittade bla Kvarnsjön ute på Värmdö. Ser ut som en riktigt fin sjö och vattnet ska tydligen vara väldigt klart. Så långt lovande men folk verkar ha väldigt olika erfarenheter av fisket där, allt från helt ok till uselt. Dessutom är den mesta infon jag hittar ganska gammal.
Undrar om det är nån som varit där på senare tid och i så fall hur fisket var. Jag behöver inget superfiske med en massa fisk men det är ju alltid kul att veta att man inte står och kastar i en "tom" sjö.
Såg dessutom att det går att fiska från land "på några" ställen, innebär det att man bör hyra båt? Är det nån idé att ta med sej vadare eller är det tvärdjupt?
Tack på förhand
/Mathias
Undrar om det är nån som varit där på senare tid och i så fall hur fisket var. Jag behöver inget superfiske med en massa fisk men det är ju alltid kul att veta att man inte står och kastar i en "tom" sjö.
Såg dessutom att det går att fiska från land "på några" ställen, innebär det att man bör hyra båt? Är det nån idé att ta med sej vadare eller är det tvärdjupt?
Tack på förhand
/Mathias
Kommentera