Ursprungligen postat av Giants
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Flugfiske efter HÖ på kusten
Collapse
X
-
-
Ursprungligen postat av lex Visa inläggSöndag kommer bli tufft med tanke på vindriktningen, lördagen skulle kunna gå. En plats som är lättillgänglig och brukar kunna leverera fisk är, Smygehuk. fiska vid revet nedanför magasinet. Annars kan du prova direkt väster om hamnen i Abbekås och/eller engelska bryggan Ystad. Lättåtkommliga platser som är förhållandevis lättvadade.
Får se om jag känner för att köra de milen när väderrapporten ser ut så..
Kanske skjuter upp premiärfisket på sydkusten och tar en tur ut på västsidan istället...kanske..Skitfiske!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Giants Visa inläggNågon mer än jag som funderar på att trotsa vädrets makter i helgen för att jaga HÖ vid kusten någonstans?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av lex Visa inläggEv. tar man en tur om annat fiske spolieras, blir sjukt sugen på att meta nu när det är så vårigt i luften. Se om man kan komma åt borrarna och gäddorna i nån av åarna.
Har en polare som är sjukt fiske sugen, men mest intresserad av mete..Skitfiske!!
Kommentera
-
Var precis nere vid Abbekås i jobbärende men passade på att ta en titt på vattnet. Såg en kille som fiskade öring...helt sjukt att det helt plötsligt är 15 grader varmt...och riktigt tufft att se perfekta förhållanden och inte kunna fiska själv!
Dessutom kom det två stycken med båtar på trailer som precis skulle ut.
Såg alltså riktigt hett ut just nu!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mikael Visa inläggVar precis nere vid Abbekås i jobbärende men passade på att ta en titt på vattnet. Såg en kille som fiskade öring...helt sjukt att det helt plötsligt är 15 grader varmt...och riktigt tufft att se perfekta förhållanden och inte kunna fiska själv!
Dessutom kom det två stycken med båtar på trailer som precis skulle ut.
Såg alltså riktigt hett ut just nu!
Så ska det blåsa så jävligt i helgen...och ..typiskt..!
Skitfiske!!
Kommentera
-
De vet du!
Jag finns ute dygnet runt så fort man inte jobbar och regeringen inte klagar
Ursprungligen postat av Giants Visa inläggNågon mer än jag som funderar på att trotsa vädrets makter i helgen för att jaga HÖ vid kusten någonstans?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av G@, 2005-04-04, 11:32
|
7 svar
5 206 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av neo333