Havsöringsfisket ni upplevt i Malmö - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Havsöringsfisket ni upplevt i Malmö

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag hänger gärna på om nån skall ut i morgon kväll. Som poddel skriver så är det ju inte så mycket kvar denna säsong så det gäller att passa på. Jag hade egentligen tänkt köra till Böste och vada , men kan lika gärna hänga på om de är nån som skall till brofästet.
    Jag har aldrig fiskat där. Vadar man eller kastar man från stranden?

Kommentera

Ursprungligen postat av McMurphy Visa inlägg
      Jag hänger gärna på om nån skall ut i morgon kväll. Som poddel skriver så är det ju inte så mycket kvar denna säsong så det gäller att passa på. Jag hade egentligen tänkt köra till Böste och vada , men kan lika gärna hänga på om de är nån som skall till brofästet.
      Jag har aldrig fiskat där. Vadar man eller kastar man från stranden?
      poddel han stod från stranden när han tog sin, söder om brofästet, vet inte exakt var.
      Jag är sugen men jag har inga beten än.
      Är det ngn som handlat från fiskedax.nu

Enligt deras sida ovan ska de ligga på cypressv 10, malmö men jag vet inte om de har fysisk butik isf funderar jag på att svänga inom där idag.
      Isåfall är jag med idag, kul om fler hänger på, jag vet inget om luftkastellet så det är bra om ngn som känner till mer "tar kommandot"
      Skriver här igen senare idag, ska ringa butiken.

Kommentera

Jag ska ut ikväll! Om någon är motiverade att testa sydkusten skulle det funka, annars har det tydligen varit bra fiske vid bron senaste veckan. Det är ju riktigt härligt höstväder just nu. Hör av er om vi ska sluta upp.
        Läs rapporter och reflektioner kring havsöringsfiske längs sydkusten!

http://salmotruttasyd.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av Cybermarre Visa inlägg
          Är det ngn som handlat från fiskedax.nu

Enligt deras sida ovan ska de ligga på cypressv 10, malmö men jag vet inte om de har fysisk butik isf funderar jag på att svänga inom där idag.
          Står på sidan att de endast säljer mäsk över disk i butiken så då lär dom ha butik. Står även öppettider måndag-fredag 14-18, lördag 11-14. Inte så vanligt med begränsade öppettider i webbutiker

Kommentera

Ursprungligen postat av Flinus Visa inlägg
            Jag ska ut ikväll! Om någon är motiverade att testa sydkusten skulle det funka, annars har det tydligen varit bra fiske vid bron senaste veckan. Det är ju riktigt härligt höstväder just nu. Hör av er om vi ska sluta upp.
            Jag är riktigt sugen på sydkusten ikväll! Hade varit kul om vi kunde få ihop någon/några stycken. Vadare är nog ett måste. Beträffande bete så har jag hört att Bornholm skall ha varit en riktig höjdare denna sommar. Själv kommer jag nog att köra bombarda och fluga.

Kommentera

Är också sugen på bombarda. Är bara lite knepigt när man kör UL, tycker det är kul på hösten. Jag har även hört de som har haft stor framgång med spinnare. Om vi ska köra sydkusten röster jag på Hörte då det är den sträcka jag kan bäst. Men om någon vill visa något nytt så är jag på.

Kommentera

Jag är med idag, ska köpa drag på cypressv 11 först, fixedax.nu ligger där. Runt 18 kan jag träffas, när hade ni tänkt er?
                Jag är på varsom i Malmö, hörte är det i närheten av abbekås, blir lite långt isf för mig?

Men om ni tror det behövs vadare så stannar jag himma eller får jag väl sticka själv och utforska
                Senast ändrad av Cybermarre; 2010-09-01, 12:49.

Kommentera

Ursprungligen postat av BigDaddy Visa inlägg
                  Står på sidan att de endast säljer mäsk över disk i butiken så då lär dom ha butik. Står även öppettider måndag-fredag 14-18, lördag 11-14. Inte så vanligt med begränsade öppettider i webbutiker
                  Det framgår väldigt dåligt att de har fysisk butik. Tiderna kunde lika gärna vara telefontid support eller telefontid beställningar.
                  Jag var inte inne på mäsksidan tyvärr :-)

Kommentera

Låter verkligen suspekt att köpa drag på Cypressvägen! Om du ej har så många drag, så köp små nu för hösten, det funkar bäst.

Det väger mellan att bli Lernacken eller sydkusten. Är lite orolig för bristen på vind för sydkusten.

Kommentera

Ursprungligen postat av Flinus Visa inlägg
                      Låter verkligen suspekt att köpa drag på Cypressvägen! Om du ej har så många drag, så köp små nu för hösten, det funkar bäst.

Det väger mellan att bli Lernacken eller sydkusten. Är lite orolig för bristen på vind för sydkusten.
                      Cypressv låter helt klart suspekt:-) men det är väl för det är främst en internetshop
                      Jag har tänkt 20 gr Vicke, sen har jag beställt spöket bullit 6cm
                      Har du ngt förslag?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av G@, 2005-04-04, 11:32
                      7 svar
                      5 267 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg neo333
                      av neo333

Startad av ogio, 2010-03-09, 21:16
                      247 svar
                      41 115 visningar