Ursprungligen postat av haggis82
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Borrefiske i Malmö Kanal!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av haggis82 Visa inläggVet du om man kan köpa det någonstans kring malmö? Eller är det bara att gå ut och börja gräva?
Kommentera
-
Trädgården i Parken bakom serveringen är kanon för maskletande men gör det på helgen när folk inte jobbar annars kan dom bli snällt sagt förbannade om du rotar i deras planteringar....
Själv är jag för lat för att ta med spade så jag köper mina på fiske och fiskar, en grön mask-burk brukar va lagom för en dags fiske.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inläggTrädgården i Parken bakom serveringen är kanon för maskletande men gör det på helgen när folk inte jobbar annars kan dom bli snällt sagt förbannade om du rotar i deras planteringar....
Själv är jag för lat för att ta med spade så jag köper mina på fiske och fiskar, en grön mask-burk brukar va lagom för en dags fiske.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Barramundi Visa inläggMaskmete i kanalen känns lite som att tigga efter tusenbröder i massor. Jigg/dropshot är lite svårare, och mycket roligare.
Har ni problem med att bli av med en massa jiggar och tyngder??
Om det är någon somär duktig på att knuta färdiga riggar så köper jag gärna.
Kommentera
-
Det där med mask kontra drop-shot och storlek på fisk motbevisas här på en kort video för några inlägg sedan, drop-shot med små jiggar,mask och flug-fiske tar alla samma små-skit, enda sättet att undvika små-borrar är att köra ordentliga jiggar och gärna ta hem dom lite snabbare, jag, får oftast dom stora när jag kör på det sättet.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Craw Visa inläggHåller med blir ett kort pass imorgon efter jobb..
Har ni problem med att bli av med en massa jiggar och tyngder??
Om det är någon somär duktig på att knuta färdiga riggar så köper jag gärna.
Japp jag knyter för försäljning, dock är det inga kompispriser utan jag gör det för att tjäna lite extra. Knyter även flourocarbontafs till gädda/gös samt titaniumtafs, Crosslock på allt.
Kontakta via PM om ni vill veta mer.
Kommentera
-
Nu när vi hittat folk som kan tänka sig att leta och sälja mask, folk som binder tacklar, finns här inte någon som kan sitta och trä mask på krokarna också ??? jag har gjort det själv i många år men blir alltid smutsig om fingrarna så skulle va bra med någon som tar i mask och plockar av fisken från kroken då kan jag fiska i fina kläder och gå på fest direkt efter fisket
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av G@, 2005-04-04, 11:32
|
7 svar
5 145 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av neo333