Några här på FS har visat intresse att chartra Spinnaren (www.oresundsfiske.se) för en tur ut på sundet. En chans att träffa folk från FS samt att ha lite shysst fiske på köpet. Om vi chartrar båten så kan vi ju själva vara med och bestämma vilket fiske vi vill göra. Längre fram i höst har vi ju roligt grundvattenfiske efter torsk samt bra pillemete efter plattisar som möjliga scenarion. Båda två med korta gångtider från Limhamn.
Jag tror att det är bra att sikta på att vara max 7-8 pers på båten. Är man fler så blir det ganska trångt. Kör man en heldagstur (08.30-15.30) så blir kostnaden per man ca 450:- om man är 8 pers. Finns säkert möjlighet att förlänga någon timme om man vill eller bara köra en halvdag.
Jag tänkte att ni som är intresserade kan svara här i tråden så lägger jag upp namnen här så vi har en bra överblick. Inget bindande än så länge. Är det många som är intresserade så får vi helt enkelt köra fler turer!
Vi har diskuterat frågan i en annan tråd (http://www.fiskesnack.com/forum/show...065#post852065) men jag tänkte att vi flyttar över frågan till denna.
Hittills intresserade är:
Kalle Mandelstam
Jorgen.Mansson
Abborrgäddan
Limhamnsfiskaren
Barramundi
Geronimo
Wichan
Skabbskubba
CDan
Lägger till fler i listan efterhand som folk anmäler intresse. Som sagt, än så länge inget bindande!
Skriv gärna om ni har något speciellt intresse eller önskemål på fiske.
Väl mött!
/Kalle
Jag tror att det är bra att sikta på att vara max 7-8 pers på båten. Är man fler så blir det ganska trångt. Kör man en heldagstur (08.30-15.30) så blir kostnaden per man ca 450:- om man är 8 pers. Finns säkert möjlighet att förlänga någon timme om man vill eller bara köra en halvdag.
Jag tänkte att ni som är intresserade kan svara här i tråden så lägger jag upp namnen här så vi har en bra överblick. Inget bindande än så länge. Är det många som är intresserade så får vi helt enkelt köra fler turer!
Vi har diskuterat frågan i en annan tråd (http://www.fiskesnack.com/forum/show...065#post852065) men jag tänkte att vi flyttar över frågan till denna.
Hittills intresserade är:
Kalle Mandelstam
Jorgen.Mansson
Abborrgäddan
Limhamnsfiskaren
Barramundi
Geronimo
Wichan
Skabbskubba
CDan
Lägger till fler i listan efterhand som folk anmäler intresse. Som sagt, än så länge inget bindande!
Skriv gärna om ni har något speciellt intresse eller önskemål på fiske.
Väl mött!
/Kalle
Kommentera