Hallå Sörmlands folk, Jag är på jakt efter lite fiskekompisar, Bor i Katrineholm och fiskar mycket gädda för tillfället, Är på jakt efter mina första Metergurka. Kille på 25 , Håller på att fixar upp min båt, med lite kastdäck och sånt ,hjälp godtages gärna då jag är riktigt jäkla amatör på den biten ,Men hojta till så kan man säkert styra upp nåt. /Emil
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiskekompisar
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Brappa Visa inläggHallå Sörmlands folk, Jag är på jakt efter lite fiskekompisar, Bor i Katrineholm och fiskar mycket gädda för tillfället, Är på jakt efter mina första Metergurka. Kille på 25 , Håller på att fixar upp min båt, med lite kastdäck och sånt ,hjälp godtages gärna då jag är riktigt jäkla amatör på den biten ,Men hojta till så kan man säkert styra upp nåt. /Emil
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av plastbytta Visa inlägg
Var fiskar du nånstans? Utgår sj från Kholm och hänger gärna med på äventyr
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Brappa Visa inlägg
Fiskar mycket i kolsnaren,men öppen för allt,tyvärr har jag en dålig akterspegel just nu som behövs bytas,är inte så duktig på det heller så
Hojta till om du får ordning på den så hänger jag gärna med. Just nu blir det mest från land eller roddbåt i forssjö för min del
Kommentera
-
Ursprungligen postat av plastbytta Visa inlägg
Okej
Hojta till om du får ordning på den så hänger jag gärna med. Just nu blir det mest från land eller roddbåt i forssjö för min del
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Brappa, 2024-03-16, 21:09
|
6 svar
701 visningar
2 gillar
|
Senaste inlägg
av ppettan