Fiskekompisar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskekompisar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiskekompisar

    Hallå Sörmlands folk, Jag är på jakt efter lite fiskekompisar, Bor i Katrineholm och fiskar mycket gädda för tillfället, Är på jakt efter mina första Metergurka. Kille på 25 , Håller på att fixar upp min båt, med lite kastdäck och sånt ,hjälp godtages gärna då jag är riktigt jäkla amatör på den biten ,Men hojta till så kan man säkert styra upp nåt. /Emil

  • #2
    Man får kriga på rätt bra för en metersfisk runt Katrineholm, men visst finns dom där om man ligger i.

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av Brappa Visa inlägg
      Hallå Sörmlands folk, Jag är på jakt efter lite fiskekompisar, Bor i Katrineholm och fiskar mycket gädda för tillfället, Är på jakt efter mina första Metergurka. Kille på 25 , Håller på att fixar upp min båt, med lite kastdäck och sånt ,hjälp godtages gärna då jag är riktigt jäkla amatör på den biten ,Men hojta till så kan man säkert styra upp nåt. /Emil
      Var fiskar du nånstans? Utgår sj från Kholm och hänger gärna med på äventyr

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av plastbytta Visa inlägg

        Var fiskar du nånstans? Utgår sj från Kholm och hänger gärna med på äventyr
        Fiskar mycket i kolsnaren,men öppen för allt,tyvärr har jag en dålig akterspegel just nu som behövs bytas,är inte så duktig på det heller så

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av Brappa Visa inlägg

          Fiskar mycket i kolsnaren,men öppen för allt,tyvärr har jag en dålig akterspegel just nu som behövs bytas,är inte så duktig på det heller så
          Okej

          Hojta till om du får ordning på den så hänger jag gärna med. Just nu blir det mest från land eller roddbåt i forssjö för min del

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Brappa, 2024-03-16, 21:09
          4 svar
          452 visningar
          2 gillar
          Senaste inlägg plastbytta  
          Startad av profilnamnet, 2024-07-04, 22:08
          0 svar
          68 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg profilnamnet  
          Arbetar...
          X