Sällskap i Eskilstuna? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sällskap i Eskilstuna?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Sällskap i Eskilstuna?

Hejsan! Jag är relativt nyinflyttad i Eskilstuna, är ifrån Dalarna. Eftersom jag ligger borta på veckorna och jobbar i Stockholm så lär jag inte känna någon från Eskilstuna/Torshälla. Däremot så skulle jag vilja ha lite sällskap när jag väl är ute och fiskar på helgerna, tänkte därför starta en Facebook-sida typ "Eskilstuna fiskesällskap". Tänkte bara höra om det finns fler intresserade av sällskap. Inte bara från mig såklart, utan i ett forum där man kan para upp sig. Oavsett om det gäller flug, spinn eller metesfiske.

Vänligen Emil.

PS. Jag spinnfiskar mest, och framförallt efter gädda! Väl mött

Tjenare Adrian här bor i skogstorp liten bit utanför stan, bara att hojta till om du är sugen på att hänga med mej och min bror/polare när vi ska fiska gädda, abborre, gös
    Pmar mitt nummer

Kommentera

Har du möjlighet att ta dig mot råby? Isådanfall skulle vi kunna mötas upp och dra upp en eller en annan gädda!
      Cmon Pikypikypiky

Kommentera

Sitter i samma sits som TS. Antar att du kanske hitta folk o fiska med nu men är iallafall nyinflyttad i stan. Jobbar i Sthlm några dagar i veckan. Har båt på trailer och kan ta mig överallt med bilen men fiskar alltid själv.

Spinnfiske efter gädda främst. När man får tid, har 2barn o villa så mycket annat att göra med.

Kommentera

Bor och jobbar nu i Stockholm men åker hem till Eskilstuna då och då under helgerna.
          Skicka ett meddelande så hänger jag gärna med och fiskar.

/Har ingen båt.
          amatör-fiskare

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Brappa, 2024-03-16, 21:09
          6 svar
          714 visningar
          2 gillar
          Senaste inlägg ppettan
          av ppettan

Startad av profilnamnet, 2024-07-04, 22:08
          0 svar
          97 visningar