Blir premiär för mig imorgon! Hur har det gått/går för er andra?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur går isfisket?
Collapse
X
-
Taggar: Ingen
-
Ursprungligen postat av Sommar Visa inläggPimpelsäsongen är över för mig! Nu är det dax för att fiska i öppetvatten!
Bor du i grekland eller?
haha
Jag har mitt första år med ismete i år och har lite problem att lokalisera fisken. Har en fisk på 5 kg i topp. Men jag gör något fel =)
Kommentera
-
För övrigt blev det inte att fara ut då de snöade lite väl mkt. Ska nog he mig ut til veckan istället!
Kommentera
-
var ut idag och det blev 7 abborrar modell tusenbröder. Polaren kammade noll
Kommentera
-
Nöjd, blev en borre på 1580 gram i söndags. Pimpelfisket har varit ganska bra den här vintern. Fast det även om abborrarna aldrig samlade ihop sig nån gång.
Risk att det blir sista turen nu till helgen. Det börjar att rinna vatten ner i borrhålen. Och på det viset ju dödar fisket när det avkyls.Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.
Kommentera
-
Var och fiskade i Sandträsk då jag väl var hemma i Boden. Då fick jag mig en röding på 1500 gram... samt en lite mindre på dryga 8 hg.
Och nu när det börjar närma sig islossning så tror jag på mycket bättre fiske.Oh crap! VAfan har jag nu gjort!?
Kommentera
-
Ska upp till abborrträsk o fiska på lördag och även söndag beroende på hur man mår efter lördagkvällens bravader!
Kommentera
-
Blev en sik på 8-9hg och småabborrar på lördagen och bara småabborre på söndagen.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MartinS Visa inläggBlir premiär för mig imorgon! Hur har det gått/går för er andra?I dont give a fuck who your father is.... don´t walk on the water while i´m fishing.
Min Blogg
http://www.fiskesnack.com/forum/blog.php?u=7117
http://www.sportfishinglovers.se/
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av alexxx, 2024-03-07, 20:18
|
0 svar
222 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av alexxx