Njae. Han menar där alla sitter... Utanför klubbgärdet. Nog finns det mört. Sitter man och nöter får man väl några småborrar. Vi körde ett hårt pass med ismete + pimpel riktat efter storabbore för 2 veckor sen där... Blev 3 gäddor 5hg-2.5kg och en 2hgs borre.... och 100 mört då, förstås. Vet att ett antal abborrar strax under kilot och en liten bit över landats där i vinter, men det är ströfiskar... Till helgen blir det sista ismetepasset(en?) för i år. Då ska gammelknarren upp!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiske i Piteå eller någonstans i helgen..
Collapse
X
-
-
Iden vet jag ingenting om men körde förbi den lilla sträckan jag brukar fiska på igår och det såg bra ut. Det blir att blöta kroken imorrn nu när man är ledig. Jag fick också för mig att det kan stå ganska stora gäddor där nere. Ingen som hänger med?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av dannemna Visa inläggIden vet jag ingenting om men körde förbi den lilla sträckan jag brukar fiska på igår och det såg bra ut. Det blir att blöta kroken imorrn nu när man är ledig. Jag fick också för mig att det kan stå ganska stora gäddor där nere. Ingen som hänger med?
Jag hade tänkt dit på torsdag eller fredag, hoppas på bättre väder än idag.
Försöka få nån id på ulspöt, men måste kanske ta med jerkspöt å prova något kast.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Pitejohan Visa inläggVars i alterälven brukar du fiska??
Jag hade tänkt dit på torsdag eller fredag, hoppas på bättre väder än idag.
Försöka få nån id på ulspöt, men måste kanske ta med jerkspöt å prova något kast.
Kommentera
-
-
Ursprungligen postat av MartinS Visa inläggnån som vet om det går att fiska vid bersiksbron?
Kommentera
-
jo ja tror dom brukar få men ja menade om isen har hunnit smälta nog mycket så att det går att fiska
Kommentera
-
-
är det någon som har en bra vår-bäck/älv/sjö att dela med sig av? :PSenast ändrad av MartinS; 2009-05-11, 22:48.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av alexxx, 2024-03-07, 20:18
|
0 svar
217 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av alexxx