Hossmoån - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hossmoån

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hossmoån

Hej,
    Hur har ni lyckats i Hossmoån i år ? Inte många bilder upplagda därifrån.

har hört en del, för en vecka sen ska det ha varit väldigt segt. Nu i helgen ska det tydligen kommit in lite mer braxen. Hörde att några kompisar varit där och de ska ha fått 2 var, dock inget kanonfiske än...
    Nu har det ju regnat en del och temperaturen sjunkit så jag tror en stigning kan bli aktuell någon nång mitt i veckan
    Ska själv dit till helgen så kan jag ge en liten rapport.
    ...går under namnet "Fiskarn"

Kommentera

Hej Tobias,
      Var förbi ån, igen utan spö, förra veckan. Såg en hel del fisk som toppade.

Kommentera

Ni som har lite koll på hossmoån:

Får man inte meta där alls efter 15/9? Tänkte meta gädda
        http://allthatpike.blogspot.com/

Kommentera

man får men nu måste man köpa årskort (dagskort finns ej). det kommer kosta 1100 kr om du vill köpa..
          ...går under namnet "Fiskarn"

Kommentera

Tobias vad menar du med att dagskort inte finns?
            Scientists have recently discovered, that oil that isn't pumped up and used, will in time seep down through cracks that develop as the tectonic plates shift over longer periods of time. When the oil reaches the hot inner parts of the planet, it catches fire and the pressure increases rapidly, causing massive earth quakes and huge volcano eruptions. This is why the dinosaurs died out, they didn't have rat rods

Kommentera

Ursprungligen postat av Speedy Mike Visa inlägg
              Tobias vad menar du med att dagskort inte finns?
              Kan jag svara på. Med att dagskort inte finns menas att man inte kan köpa dagskort. Om man vill fiska måste man köpa årskort.

Kommentera

Ursprungligen postat av Sevenoak Visa inlägg
                Kan jag svara på. Med att dagskort inte finns menas att man inte kan köpa dagskort. Om man vill fiska måste man köpa årskort.
                Nu var jag ju och köpte dagskort förra veckan på macken i Rinkabyholm för hela 60 riksdaler?
                Scientists have recently discovered, that oil that isn't pumped up and used, will in time seep down through cracks that develop as the tectonic plates shift over longer periods of time. When the oil reaches the hot inner parts of the planet, it catches fire and the pressure increases rapidly, causing massive earth quakes and huge volcano eruptions. This is why the dinosaurs died out, they didn't have rat rods

Kommentera

Efter 15/9 går det inte att köpa dagskort. Då måste du ha årskort för att få fiska.
                  Mvh Tobbe
                  Tobbe.J

Kommentera

Ursprungligen postat av Tojon Visa inlägg
                    Efter 15/9 går det inte att köpa dagskort. Då måste du ha årskort för att få fiska.
                    Mvh Tobbe
                    28/8 köpte jag mitt kort så då kanske ansvariga skulle informera macken om detta?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av PrN-Sweden, 2024-11-17, 17:08
                    0 svar
                    90 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg PrN-Sweden  
                    Arbetar...
                    X