Fiske i Kalmar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske i Kalmar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiske i Kalmar

Tänkte bara kolla om det var någon som har börjat fiska i Kalmarregionen än, jag vet att all is inte är borta än men om det finns något ställe där det ändå går att fiska.

Skitfiske

inte än.. skulle tippa om typ 2 veckor

Kommentera

Ursprungligen postat av ENEL Visa inlägg
      inte än.. skulle tippa om typ 2 veckor
      Åarna har ju börjat öppna upp sig och det är främst där jag fiskar, då jag gäddmetar oerhört mycket. Lär ta ett tag innan jag ger mig ut i rafshagen eller mönsteråsbukten.. Ska vara i princip helt isfritt innan dess. Men åarna runtomkring ska fiskar FLITIGT!

Bara hör av dig om du vill hänga på någon gång eller så, kika in på bloggen och så skriv ett inlägg där eller något i så fall.

Tjohoo!
      www.TeamPikeHard.blogspot.com - Vi bloggar om predatorfiske!

Kommentera

Okej, vilka åar syftar du på. Är de bla. hossmoån? jo det kan vi ta att göra lite längre fram!

Kommentera

Ursprungligen postat av coaxl Visa inlägg
          Okej, vilka åar syftar du på. Är de bla. hossmoån? jo det kan vi ta att göra lite längre fram!
          Vilka åar det är behåller jag för mig själv, men vet att stora delar av alsterån är utan is nu i alla fall.

Som sagt, bara hör av dig.

Kommentera

Okej okej, vi var ute en sväng vid ekö hamn idag. Ingen is men inte heller någon fisk, dock alltid trevligt att testa nya grejerna! absolut, det gör jag!

Kommentera

Tänkte bara kolla om det var någon som har börjat fiska i Kalmarregionen än, jag vet att all is inte är borta än men om det finns något ställe där det ändå går att fiska.

Skitfiske
              Har någon varit ute och kollat isläget i Rafshagen? Jag och frugan åker från Göteborg till Kalmar i helgen jag tänkte att det kanske kan finnas en liten chans att det kunde vara isfritt så man kunde dra någon gädda...

Kommentera

Det har jag inte en aning om, om du har tur kan det nog vara isfritt, bara att ta med spöt och testa!

Kommentera

Det har jag inte en aning om, om du har tur kan det nog vara isfritt, bara att ta med spöt och testa!
                  Vågar nästan garantera att det inte är isfritt... Östra Öland skulle jag rekomendera dig om du vill kasta lite, köp lite havsöring drag och prova lyckan.. Knappt att åarna är upptöade än, så rafshagen är det inte! :/

Kommentera

Ursprungligen postat av AhlqvistarN Visa inlägg
                    Vågar nästan garantera att det inte är isfritt... Östra Öland skulle jag rekomendera dig om du vill kasta lite, köp lite havsöring drag och prova lyckan.. Knappt att åarna är upptöade än, så rafshagen är det inte! :/
                    Tack för hjälpen! Det blir Öland och havsöring,

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av PrN-Sweden, 2024-11-17, 17:08
                    0 svar
                    89 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg PrN-Sweden  
                    Arbetar...
                    X