Hej! Jag har köpt en liten båt, Crescent 42 med en 8hk 2takts motor, och har varit ute i sundet nu den senaste veckan varje dag och fiskat. Det har varit trevligt men jag har endast lyckats att få en enda fisk och det var en öring utanför Svinö, vilket var kul. Men jag känner att jag måste fiska på fel sätt eller fel ställen med tanke på den klena utdelningen.
Båten ligger i Ängö och har inte tillgång till trailer så jag kan åka till andra ställen och båten går rätt så sakta maxar typ 10knop.
Så skulle behöva nått tips om vart man kan fiska nära Ängö alltså typ runt Ölandsbron. Jag är lite sugen på att fiska torsk och flundra om det ens är möjligt och gärna något tips på ställen man kan fiska abborre och gädda nu efter 1 Juni.
Mvh Gustav
Båten ligger i Ängö och har inte tillgång till trailer så jag kan åka till andra ställen och båten går rätt så sakta maxar typ 10knop.
Så skulle behöva nått tips om vart man kan fiska nära Ängö alltså typ runt Ölandsbron. Jag är lite sugen på att fiska torsk och flundra om det ens är möjligt och gärna något tips på ställen man kan fiska abborre och gädda nu efter 1 Juni.
Mvh Gustav
Kommentera