Iläggningsplats Munksjön??? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Iläggningsplats Munksjön???

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av magnus_isaksson Visa inlägg
    Nej, då kommer vi kasta jerkbaits efter er.
    Håll till med sattyget nån annanstans. Vet inte hur många gånger vi har suttit uppankrade och hittat ett bra gös-ställe att fiska på.
    Nog fan kommer de där groddräktsförsedda missgynnarna och plogar upp vågor precis intill oss, som faktiskt satt där först.
    Över lag tenderar det att vara dåligt med att haja idén om att sjön faktiskt är stor nog för fler, så då kan man åka en bra bit därifrån istället.
    Men nej... De ska åka precis över vår fiskeplats och respekten är lika med noll.

De har ju ett halvt hav utanför munkis ffs =)

Nej till bron, nej till bron!!!

Skämt åsido!
    Åk wakeboard och skidor m.m, men ta hänsyn till fiskande som ev. befinner sig i närheten, annars landar det en fet 150 grammare innanför groddräkten...
    Jag siktar bra!

Haha ok jo eftersom jag fiskar själv sp vet man ju hur det kan va man måste ju respektera alla i sjön det håller jag med om. Sen sp är väl inte Vättern det optimala stället för wakeboard då det går lite för mycket sjö rätt ofta

Iofs vi fick inte ett skit i lördags, igår kväll va jag ute på Vättern för ett försök helt dött där också iofs har jag varken paravan eller djuprigg. Men det ska väl gå at fiska rätt så ytligt såhär åts eller ???

Någon som har tips på en bra sjö i närheten av Jönköping utan en massa grund/ytstenar som man kan bränna in motorn i ???

/micke

Kommentera

Fiske i munksjön

Tjena!

Gött att du sett "munkens" potential. Ett tillägg bara: nu har det införts fiskekort i både munk- och rocksjön. Dessa finns att hämta ut på kurres fiskeshop, och lite andra ställen i stan. (www.jonkoping.se) Priset är exakt 0 kr.

Se även upp för kanotister , roddare och annat löst folk, de tror de äger stället och kör som idioter rätt över paravanerna.

Skitfiske! /Team Gäddhäng

Kommentera

Ursprungligen postat av berkjait Visa inlägg
        Tjena!

Gött att du sett "munkens" potential. Ett tillägg bara: nu har det införts fiskekort i både munk- och rocksjön. Dessa finns att hämta ut på kurres fiskeshop, och lite andra ställen i stan. (www.jonkoping.se) Priset är exakt 0 kr.

Se även upp för kanotister , roddare och annat löst folk, de tror de äger stället och kör som idioter rätt över paravanerna.

Skitfiske! /Team Gäddhäng
        För att klargöra en grej:

Det står i regelboken att man inte får använda "ytuttrar eller motsvarande" så vad säger att paravaner inte ingår i "motsvarande"?
        Inte för att jag har något emot det, jag vill bara veta då vi ibland använder det i andra sjöar och förmodligen kommer göra det när vi natt-flötestrollar gädda i framtiden

Kommentera

Här kan du fylla i och skriva ut fiskekortet :

Tog för ungefär 14 år sen en öring på 4,6 kg i munkan på trolling i april månad.

Kommentera

munksjön är en fin fiskesjö med en stor potential för stor fisk, och du behöver inte vara rädd för stenar eller liknande

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av baljones, 2010-04-14, 11:15
            14 svar
            8 170 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg lsjonsson  
            Startad av Harkl, 2011-06-01, 14:23
            106 svar
            10 722 visningar
            0 gillar