Fiske i centrala Jönköping/Huskvarna - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske i centrala Jönköping/Huskvarna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiske i centrala Jönköping/Huskvarna

    Tjena! Jag har börjat fiska mer nu senaste tiden på olika platser inne i jkpg. Har provat Munksjön, Rocksjön och Vättern men inte haft något vidare fiske förutom mete i Rocksjön. Jag behöver information om vart man ska fiska, tänker framförallt i Munksjön, Rocksjön, Vättern, Rogbergasjön och Huskvarnaån. Är det någon som kan tipsa om något bra ställe? (Helst spinnfiske)

  • #2
    Ursprungligen postat av W---P Visa inlägg
    Tjena! Jag har börjat fiska mer nu senaste tiden på olika platser inne i jkpg. Har provat Munksjön, Rocksjön och Vättern men inte haft något vidare fiske förutom mete i Rocksjön. Jag behöver information om vart man ska fiska, tänker framförallt i Munksjön, Rocksjön, Vättern, Rogbergasjön och Huskvarnaån. Är det någon som kan tipsa om något bra ställe? (Helst spinnfiske)
    Även om jag har bott i Huskvarna +35 år så vet jag inte vad jag kan tipsa dig om för bra fiskesjöar runt Huskvarna-Jönköping. I brist på fiske så kan du åka ner till Huskvarna småbåtshamn i okt-nov och se på när rödingen leker. Det är inga smårödingar.

    Tänk inte tanken att ta med dig ett spö ner och försöka fånga någon röding för det är folk där och tittar på detta skådespel.
    Vi var många som var nere vid hamnen när jag bodde där.
    Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


    /Stefan

    Kommentera


    • #3
      Dubbelpost
      Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


      /Stefan

      Kommentera


      • #4
        Trippelpost t o m.
        Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


        /Stefan

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av baljones, 2010-04-14, 11:15
        14 svar
        8 035 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg lsjonsson  
        Startad av Harkl, 2011-06-01, 14:23
        106 svar
        10 650 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg lsjonsson  
        Startad av Zulan333, 2023-09-04, 12:46
        11 svar
        671 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg fr
        av fr
         
        Startad av viktor_småland, 2024-02-22, 09:42
        4 svar
        250 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg viktor_småland  
        Startad av Barca123, 2024-06-16, 09:11
        3 svar
        135 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Fiskarn0383  
        Arbetar...
        X