Det är ju en massa snack om hela gotlands västkust. Om dess pallar och hur öringen bara väntar på en. Och hur man fångar torsk från land ifrån Fårö.
Men det går också en massa historier om stor gädda längs östra kusten.
Jag har ingen båt, och det känns så hopplöst när man står där och blickar ut mot havet och dessa historier går genom huvudet..
Finns där överhuvudtaget något bra ställe att stå på för att fiska havsgädda utan båt...?
Det känns kanske lite bortskämt, men jag är trött på att fiska torsk och öring
Vissa dagar längtar man till fastlandets småsjöar..
Gräset är alltid grönare på andra sidan.. För när/om jag väl kommer dit där, kommer jag längta tillbaka..
Men frågan lyder.. FRAAÅÅGAN LYJDER, Kan någon tipsa om ett bra ställe att fiske efter gädda, utan båt, från gotska ostkusten..
Men det går också en massa historier om stor gädda längs östra kusten.
Jag har ingen båt, och det känns så hopplöst när man står där och blickar ut mot havet och dessa historier går genom huvudet..
Finns där överhuvudtaget något bra ställe att stå på för att fiska havsgädda utan båt...?
Det känns kanske lite bortskämt, men jag är trött på att fiska torsk och öring
Vissa dagar längtar man till fastlandets småsjöar..
Gräset är alltid grönare på andra sidan.. För när/om jag väl kommer dit där, kommer jag längta tillbaka..
Men frågan lyder.. FRAAÅÅGAN LYJDER, Kan någon tipsa om ett bra ställe att fiske efter gädda, utan båt, från gotska ostkusten..
Kommentera