Hej alla glade har nyligen köpt sommartuga i Los. Och undrar lite kring vattnen runt om kring för fiske. Några rekommendationer om de små sjöarna där? Alla tips e uppskattade samt fiske sällskap skulle uppskattas. jagar mest borre o gädda men provar på gärna annat med
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
sommartuga I loos
Collapse
X
-
Oj! vad avis jag blir. var där uppe och hälsade på vänner i juni och i princip de flesta sjöar och drag är fulla av fisk. Aborrtjärn och storhamra sjön är båda bra ställen, men leta även mindre strömmande drag där drog vi fina öringar och Harr.
- Gillar 1
-
Ursprungligen postat av SchwenÄlk Visa inläggOj! vad avis jag blir. var där uppe och hälsade på vänner i juni och i princip de flesta sjöar och drag är fulla av fisk. Aborrtjärn och storhamra sjön är båda bra ställen, men leta även mindre strömmande drag där drog vi fina öringar och Harr.
Kommentera
-
Vi var ute med båt och drog stora abborrar och gädda en kväll. Men öring och harr tog vi från land, det är ganska mycket myrar etc så stövlar behövs för att komma ut lite. Men tror inte fiskelyckan är beroende av båt, jag personligen tycker landfiske är bäst
- Gillar 1
Kommentera
-
Blir kanonfint det där Aki!!!
blir så glad att läsa detta!!!
Kommentera
Kommentera