Gäddfiske - Venjanssjön/Orsasjön & Siljan - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddfiske - Venjanssjön/Orsasjön & Siljan

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ja det hoppas man alltid på.. =)

Tänkte själv sticka ut en sväng imorrn, har fått tillbaka båten nu igen, äntligen.
    Fick byta länspumpen på garantin då den pajade och laddade ur mitt batteri hela tiden.

Kanske syns ute då ?
    Har du kvar båten i starborg eller ?

Kommentera

Jadå båten ligger fortfarande i staborg.
      Du har din på trailer eller?

Vi ses säkert på sjön, jag är väll enda båten som är ute som vanligt. Det brukar ju inte vara någon trängsel direkt .
      Ligger ankrad vid någon brant.

Kommentera

Nej jag har plats i Staborg också, ligger på bryggan efter bron in mot sundsjön.
        Har en Linder 445 max.

Vi syns säkert i så fall.

Kommentera

Hur är fisket i Vanån bredvid Tennängsvägen alltså ovanför Venjansjön mot evertsberg? Är det bara öring och harr hela vägen, eller finns det gädda å abborre? Har för mig att den ån är ganska så grund, var så jädrans längesedan jag var där. Kollade nyss Fiskekorts priser å satan va dyrt det var ouff..

Mvh

Kommentera

Greetings from France, Paris.
            I am sorry but i do not speak swedish, i wish...i would. So just english , german or french.
            We are traveling every year with friends to sweden to go fishing pikes (gädda).
            This year we would be interested in renting a house( with boat) next to the lake Venjansjön.
            We are mostly fishing bays, in the reeds and we do not like trolling.

I am pleased to see that some people do know this lake so if it is possible to get in contact with.

That is for the first week.
            For the second week, we are still searching.

Best regards,

Bruno

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
            X