Fiska mellan bullerforsen och kvarnsvedsforsen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiska mellan bullerforsen och kvarnsvedsforsen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiska mellan bullerforsen och kvarnsvedsforsen

Tja!

Jag undrar om det är någon som brukar eller har fiskat i dalälven mellan bullerforsen och kvansvedsforsen? Har ju varit och kollat in stället och sett att det finns lite fisk men skulle vilja ha lite mer info. Om jag inte har fel odlar dom väl regnbåge där som brukar smita ibland men jag är lite mer intresserad av andra fiskar så som brax och dyligt. Men all info är välkommet!
    PM:a eller svara i tråden =)

Ps. Jag kör med C & R på allt jag fångar om det är någon som är orolig för att dela med sig i tron att jag är en sån där som klubbar allt jag får upp.

Jag har varit där nån gång o fiskat..fick Fethugg på första kastet från en brygga i en vik Kunde ha blivit personbästa på gädda om inte aset hade börjat köra "dödsrullningar" o fick in linan i munnen o pang så gick linan av =(
    Jag va nere nedanför bengts cykel och motor man följer vägen ner bara förbi alla hus o parkerar bredvid ett elskåp sen ser man viken/älven därifrån.
    Bara o knata ner o börja kasta..OBS! det är brant o lerigt o jävligt att ta sig ner och upp därifrån bara så du vet :P Körde med en ganska stor kopparfärgad atom. Större än 20g.
    Hoppas jag hjälpte på nått sätt.

Kommentera

Tack för infon.

Kommentera

tunaån e ju riktigt kul på braxen o mört just nu själv brukar jag sitta vid grillplatsen...
        [FONT="Book Antiqua"]Det är tur man har en hobby [/FONT]

[FONT="Lucida Sans Unicode"]Esox Lucius[/FONT]

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
        X