Gäddvatten i Dalarna? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddvatten i Dalarna?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av _MVF_ Visa inlägg
    haha du kan ju lägga den bredvid min då för det e ingen vacker båt det heller .. ja absolut.. ska ut där en sväng nu på lördag, men har en kompis med mig då.. båtfan tål inte mer heller. men jag e halvledig efter den 9e så om du inte jobbar hela veckorna så kanske vi skulle kunna ta en sväng då.
    Det ska nog gå för sig Jobbar skift så ledig tid i veckorna är det inget bekymmer med. Men vi får höras av senare. ha det bra

Kommentera

Ursprungligen postat av Bomber_5000 Visa inlägg
      Det ska nog gå för sig Jobbar skift så ledig tid i veckorna är det inget bekymmer med. Men vi får höras av senare. ha det bra
      låter bra det..
      [FONT="Book Antiqua"]Det är tur man har en hobby [/FONT]

[FONT="Lucida Sans Unicode"]Esox Lucius[/FONT]

Kommentera

Funderar nu på att skaffa mig en båtplats till våren och undrar vad man ska välja... Har sätt att det finns en båthamn i ösjön men hört att vissa har i älven och nu även snack om liljan och undrar vad man skulle välja? Liten roddbåt spelar ingen roll om den ligger på land eller i vatten... Vad skulle ni valt och hur och var fixar man plats i liljan eller älven?
        Och angående fiskekort så borde runn södra täcka alla områden?

Kommentera

Vid bysjön går det. vid älven typ. Har haft min båt där förut..

Kommentera

Har du liten roddbåt så kör runt med den på trailer då kan du ta dig lite hit och dit (förutsätter att du inte bor i lägenhet dvs=/)

Kommentera

Hovran och älven runt i kring där är ett bra gäddvatten med stora fiskar om ingen nämnt det redan i den här tråden !
              Hade nästan glömt hur befriande det är att fiska, bra skit helt klart !!!

Kommentera

Har då varken drag eller garage tyvärr!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                X